اخبار داغ

استاد دانشگاه و حوزه علمیه سرپل ذهاب

حفظ یاد و خاطره شهدا از ضروریات جامعه است

حفظ یاد و خاطره شهدا از ضروریات جامعه است
استاد دانشگاه و حوزه علمیه سرپل ذهاب با تاکید بر نقش برگزاری یادواره های شهدا در ترویج فرهنگ شهادت گفت: حفظ یاد و خاطره شهدا از ضروریات جامعه است تا چشم طمع دشمنان از این آب و خاک برداشته شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از بازی دراز، حجت الاسلام هوشنگ کریمی درمراسم یادواره شهدا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشت سال دوران دفاع مقدس اظهار داشت: حفظ ارزش و جایگاه والای شهدا از ضروریات مهم جامعه اسلامی است و باید نهادینه کردن فرهنگ شهادت، افراد مجاهدی را تربیت و پرورش داد تا چشم طمع دشمنان بر این سرزمین بسته شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی با بیان اینکه شهدا نزد خداوند متعال دارای رفیع ترین جایگاه هستند،افزود: عزت امروز اسلام و مسلمین ثمره خون شهداست و گسترش فرهنگ جهاد و شهادت طلبی است که لرزه براندام دشمنان می اندازد و آنان را از نفوذ در دژهای اسلام ناامید میکند.

,

 

,

استاد دانشگاه و حوزه علمیه سرپل ذهاب برگزاری یادواره شهدا را از اقدام های موثر در راستای ترویج فرهنگ ایثارقلمداد کرد و گفت: باید در راستای تحقق منویات رهبری و ادای دینی که در برابر خون شهدا بر گردن ماست تلاش کنیم تا با شیوه های نو و خلاقانه بتوانیم راه شهدا و یاد آن بزرگواران  و مکتب سرخ شهید و شهادت را در جامعه زنده نگه داریم.

,

 

,

لازم به ذکراست،یادواره شهید والامقام علی بابلی با حضور استاد دانشگاه و حوزه علمیه سرپل ذهاب و اعضای ستاد نمازجمعه خواهران و جمعی از خانواده های شهدا در مصلی نماز جمعه این شهرستان برگزار شد.

,

 

,

شهرستان سرپل ذهاب در غرب استان کرمانشاه دارای بیش از85هزارنفرجمعیت و 48کیلومترنوار مرزی با کشورعراق می باشد و در دوران هشت سال دفاع مقدس876شهید والامقام تقدیم اسلام کرده است.

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه