اخبار داغ

ایمن سازی محور های مواصلاتی شهرستان میرجاوه

ایمن سازی محور های مواصلاتی شهرستان میرجاوه
محور مواصلاتی میرجاوه - سنگان و جاده روستایی لادیز- جون آباد با استفاده از نصب گاردریل، نیوجرسی و خط کشی توسط راهداری شهرستان میرجاوه ایمن سازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از پایگاه خبری لادیز؛ در بحث ایمنی راه و حریم ایمن سازی راه های درون شهری و برون شهری راهکار هایی مطرح است که هرکدام یک مقوله جداگانه ای است که مباحث زیادی در این زمینه می توان مطرح کرد ولی بطورکلی اهم کارهایی که در این زمینه می توان انجام داد شامل ایمن سازی تقاطع ها با نصب تابلوها، چراغ ها وعلائم کافی وهدایت صحیح جریانهای ترافیکی، تعریض جاده ها،ایجاد جاده های مناسب و بزرگراه ها، ایجاد شانه راه مناسب وایمن و توقفگاه های اضطراری در کنار جاده جهت تعمیر وسایل نقلیه، اصلاح هندسی قوسها و پیچهای خطرناک جاده ها، ایجاد حفاظهای ایمنی و ضربه گیرهای مناسب و استاندارد در کنار و وسط جاده را نام برد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,

حسینعلی شاه کرم معاونت اداره راهداری شهرستان میرجاوه در این رابطه اظهار کرد: یکی از راههای زودبازده جهت ایمن سازی پیچ ها را نصب نرده، حفاظ و ایجاد مانع در کنار جاده ها است که اهمیت بسزایی در کاهش حوادث جاده ای دارد.

,

وی افزود: یکی از مهمترین عوامل بازدارنده از بروز تصادفات و تخلفات جاده است و از طرفی نحوه، نوع، کیفیت و اجرای مصالح بکار رفته درجاده (قوس ها وشیب ها) باتردد انواع وسیله نقلیه رابطه مستقیمی دارد و متولی این امور بطور کلی برعهده وزارت راه وترابری است لذا در جهت بالابردن کیفیت جاده ها برای حمل ونقل و تردد وسایل و ماشین آلات سنگین و غیرسنگین اصولا می بایست تمام مشخصات فنی مسیرهای جاده ای منطبق براستانداردهای دقیق صورت گرفته باشد که قطعا با احداث چنین جاده هایی آمارتصادفاتی و تخلفات به طور چشمگیری کاهش خواهد یافت.

,

این مقام مسئول در رابطه با ایمن سازی جاده محور میرجاوه – سنگان خاطر نشان کرد : پیچ لهرمبا یکی از خطرناک ترین نقاط محور مواسلاتی حوزه استحفاضی شهرستان میرجاوه است و نصب علایم راهنمایی و نیوجرسی ایمن سازی شده است .

,

وی با اشاره به اینکه محور روستایی لادیز-جون آباد با نصب گارد ریل ایمن سازی شده است خاطر نشان کرد: نگهداری و حفاظت از جاده های زمینی شاخص مهم در زمینه ایمن سازی محورهای ارتباطی بشمار می آید و بخش راهداری میرجاوه در این عرصه پیشتاز بوده است .

انتهای پیام /

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه