اخبار داغ

بخشدار مرکزی خاش مطرح کرد

دهستان سنگان خاش؛ مهد فرهنگ و تمدن در سیستان و بلوچستان/ مشکلات مردم دهستان سنگان بخش مرکزی خاش مورد بررسی قرار گرفت

دهستان سنگان خاش؛ مهد فرهنگ و تمدن در سیستان و بلوچستان/ مشکلات مردم دهستان سنگان بخش مرکزی خاش مورد بررسی قرار گرفت
بخشدار مرکزی خاش گفت: دهستان سنگان با برخورداری از پتانسیل‌های برجسته در ابعاد مختلف و داشتن مردم اصیل و نجیب مهد مهم فرهنگ و تمدن در استان سیستان و بلوچستان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، مجتبی شجاعی در بازدید از نقاط مختلف دهستان سنگان و بررسی مشکلات مردم منطقه، اظهار کرد: سنگان بعنوان قطب مهم تولید انار و گردشگری یک دهکده ای زیبا و سرشار از جاذبه و توانمندی بوده که آثار کشاورزی و گردشگری آن بیانگر استعداد و ظرفیت منطقه در مباحث مختلف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما,

وی وجود باغات پر شمار انار و انجیر، سرو کهنسال، کوه، رودخانه و دره ها و از همه مهمتر واقع شدن سنگان در جوار تفتان سربلند را از موهبت های ارزشمندی توصیف کرد که به منطقه ابهت بخشیده و مردم سخت کوش و توانمند نیز به این دهکده فرهنگی ابهت بخشیده اند.

,

شجاعی ادامه داد: سنگانی ها مردمی متفاوت و صاحب فکر و اندیشه بوده و با برخورداری از سطح سواد و توان علمی بالا توانسته اند در منطقه خودشان تحول ایجاد کنند.

,

بخشدار مرکزی خاش از حضور گرم و امیدبخش مدیران و مسئولان و کارکنان دستگاههای دولتی و معتمدان و ریش سفیدان در عرصه کار و تلاش منطقه و روستا بعد از انجام کارهای اداری بعنوان یک الگوی بارز کوشش و همت یاد کرد که این مردم بدون ادعا و با نجابت در مزارع و باغات خود کار می کنند و از دسترنج خود روزی حلال کسب می کنند لذا کارشان با ارزش است.

,

شجاعی اذعان کرد: در طول سالهای انقلاب اسلامی و دولت یازدهم کارهای بزرگی در منطقه سنگان انجام شده اما برای حل مشکلات مردم در ابعاد مختلف نیازمند همت و اراده مسئولان هستیم تا با انجام کارهای جهادگونه و اثربخش گره از مشکلات مردم باز شود.

,

مجتبی شجاعی در این بازدید یک روزه بر ضرورت توجه به نیازهای مردم و تسریع در روند خدمت رسانی و اجرای طرحها و برنامه ها توسط مدیران و مسئولان دستگاههای اجرایی تاکید کرد.

,

به گزارش خبرنگار تفتان ما، در بازدید مشترک بخشدار مرکزی و مدیران دستگاههای اجرائی مشکلات مردم در حوزه های کشاورزی و ابخیزداری، گردشگری، آموزشی، فرهنگی، ورزشی، عمران روستایی، آب و برق رسانی، بهداشتی، راهسازی و غیره در منطقه سنگان مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت.

, تفتان ما, تفتان ما,

بخشدار مرکزی شهرستان خاش به همراه مدیران ادارات برق، ورزش و جوانان، بنیاد شهید، نهاد کتابخانه های عمومی، عشایری و میراث فرهنگی شهرستان، جهاد کشاورزی بخش مرکزی، معاونان ادارات آموزش و پرورش، منابع طبیعی، آب و فاضلاب روستایی، راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، بهداشت و رئیس اورژانس، شماری از مردم محلی از طرحهای مختلف اجرا شده و در حال اجرا در دهستان سنگان بخش مرکزی این شهرستان بازدید کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه