اخبار داغ

۱۶ کشته ومصدوم در تصادف پلدختر-اندیمشک/ اسامی مصدومین حادثه اعلام شد+ عکس

۱۶ کشته ومصدوم در تصادف پلدختر-اندیمشک/ اسامی مصدومین حادثه اعلام شد+ عکس
رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر گفت: بر اثر تصادف در محور پلدختر - اندیمشک،متاسفانه دو نفر جان خود را از دست دادند و ۱۴ نفر زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک،دکتر ناصر بابایی، رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر اظهار داشت: طی تماس تلفنی ساعت 2:35 بامداد امروز با اورژانس 115پلدختر مبنی بر رخ دادن یک فقره تصادف در جاده پلدختر به اندیمشک نیروهای اورژانس بلافاصله اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی بیان کرد: این سانحه در بین یک دستگاه وانت نیسان، یک مینی بوس و یک اتوبوس ،بلافاصله ۵ دستگاه آمبولانس به منطقه اعزام شدند.

,

 

,

بابایی با اشاره به اینکه  در این حادثه راننده وانت نیسان و مینی بوس جان خود را از دست دادند، ادامه داد: برای انتقال مجروحان حادثه 5دستگاه آمبولانس از اورژانس و یک دستگاه هم از جمعیت هلال احمر به محل حادثه در روستای جلوگیر اعزام شدند.

,

 

,

تصادف خونین پلدختر

, تصادف خونین پلدختر,

 

,

وی با بیان اینکه در این تصادف 14 نفر مجروح و دونفر کشته شدند افزود:12 نفر از آنها به بیمارستان امام خمینی(ره) پلدختر و دو نفر به بیمارستان امام علی(ع) اندیمشک منتقل شدند. 

,

 

,

رئیس شبکه بهداشت ودرمان پلدختر با اشاره به اسامی مجروحان حادثه  ادامه داد:امیرعباس قاسمی نژاد ۳۵ساله،امیرحسین قاسمی نژاد ۳ماهه،سهیلا تارگل زاده ۲۸ساله،محمد اغیر ۴۳ساله،الناز حسین زاده۳۶ساله،محمدرضا نعام ۴ساله،پیمان جنگی ۳۰ساله،سروناز جوانی ۶۵ساله،امین سپهوند ۳۰ساله،امید عبداللهی ۲۵سال،جمیله علوانی ۲۱ساله و یزدانی ۳۰ ساله مصدومین اعزامی به بیمارستان امام(ره) پلدختر بودند. 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه