اخبار داغ

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس:

تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییرات اساسی دارد/ کشور از تشکیل کابینه فراجناحی ضرر نمی‌کند

تیم اقتصادی دولت نیاز به تغییرات اساسی دارد/ کشور از تشکیل کابینه فراجناحی ضرر نمی‌کند
نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس با تاکید بر اینکه مملکت هیچ موقع از کابینه فراجناحی ضرر نخواهد کرد، گفت: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید تغییراتی نسبت به دولت یازدهم داشته باشد چرا که متوسط سن کابینه این دولت بالا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فریدون احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با بیان اینکه سخت‌ترین مقطع برای هر رئیس جمهور انتخاب کابینه است، اظهار کرد: تغییر برخی وزرا در دولت جدید باید انجام شود و برخی وزرا نیز که  عملکرد قابل قبولی دارند باید ابقا شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه ممکن است سهم‌خواهی‌ها در این میان مطرح شود، افزود: این موضوع طبیعی است که عده‌ای از اصلاح‌طلبان و اعتدالگرایان دست به سهم خواهی بزنند اما اعتقاد بنده این است که شخص رئیس جمهور در انتخاب کابینه به جمع‌بندی رسیده است.

,

نایب رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: پیشنهاد ما به شخص رئیس جمهور این است که از چهره‌های جدید و استفاده کند و از طرفی کابینه فراجناحی را تشکیل دهد.

,

وی با تاکید بر اینکه مملکت هیچ موقع از کابینه فراجناحی ضرر نخواهد کرد، ابراز کرد: تیم اقتصادی دولت دوازدهم باید تغییراتی نسبت به دولت یازدهم داشته باشد چرا که متوسط سن کابینه این دولت بالا است.

,

احمدی بیان کرد: اگر قرار است سهمی داده شود به نظرم باید طوری باشد که این سهم  جغرافیایی باشد یعنی از استانهای مختلف در کابینه استفاده کند و معطوف به مرکزیت و  یا چند  استان نباشد.

,

وی افزود: بهترین تقسیم سهم این است که بین ملت تقسیم شود و از هر استان فردی را در دولت قرار گیرد تا با ارائه یک کابینه جامع در عین فراجناحی کشور به سمت پیشرفت و آبادانی حرکت کند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه انتخاب کابینه حق رئیس جمهور است، اظهار داشت: حل مشکلات کشور باید در اولویت کابینه دولت دوازدهم باشد.

,

وی در مورد عملکرد وزارت صنعت در دولت یازدهم گفت: عملکرد این وزارتخانه جزو بدترین وزارتخانه‌ها بود.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه