اخبار داغ

فرماندار شهرستان خاش:

اشتغالزایی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی محور برنامه های نظام در روستاها است

اشتغالزایی، رونق تولید و اقتصاد مقاومتی محور برنامه های نظام در روستاها است
فرماندار شهرستان خاش گفت: در مناطق روستایی مباحث رونق تولید و اشتغال و اقتصاد مقاومتی، توسعه، عمران و آبادانی و خدمت رسانی عادلانه مورد توجه نظام جمهوری اسلامی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از تفتان ما، محمداکبر چاکرزهی در بازدید از روستای توحید آباد امین واقع در منطقه سرتلاپ بخش مرکزی خاش، اظهار کرد: نظام برای ارائه خدمت شایسته به مردم و به خصوص خدمت رسانی در مناطق روستایی و عشایری دغدغه دارد و با توجه به اینکه 60 درصد مردم ما در روستاها ساکن هستند باید برای جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر تدبیر کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا , شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما, تفتان ما,

وی اظهار کرد: تلاش برای رفع مشکلات آب شرب، برق، مباحث زیرساختی، توسعه ای، راه و حمایت از تولیدات دستی، کشاورزی، دامی، گردشگری و کار کردن در حوزه صنعت و معدن بسیار ارزشمند بوده لذا توصیه و تاکید ما بر این است که مدیران با جدیت توسعه روستاها را مدنظر قرار دهند.

,

* لاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاها شده است
بخشدار مرکزی شهرستان خاش نیز در ادامه با بیان اینکه نگاه و تلاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاهای این بخش شده است، گفت: جای سپاسگزاری و شکر است که مردم نوع دوست و حامی همواره در امور مختلف مشارکت دارند و همت می کنند که در نقاط مختلف خاش خدمات به صورت مطلوب و شایسته ارائه شود.

, * لاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاها شده است, * لاش مدیران باعث ارتقای شاخص های خدمت در روستاها شده است,
,

* مسئولان رضایت مردم را به دست بیاورند
 امام جمعه اهل سنت مسجد الخلیل خاش هم از خدمات مسئولان سخت کوش در نظام تشکر کرد و گفت: مسئولان باید با ارائه خدمات هرجه مطلوب تر برای مردم ضمن کسب رضایت انان، دعای خیر مردم نیز بدرقه راه می شود.

, * مسئولان رضایت مردم را به دست بیاورند, * مسئولان رضایت مردم را به دست بیاورند,
,

مولوی محمد عثمان قلندرزهی بیان کرد: در سالهای اخیر اقدامات ارزشمندی برای توسعه منطقه و رفع مشکلات مردم انجام شده لذا امیدواریم در دولت جدید نیز با استفاده از نیروهای توانمند و شایسته رویه خدمتی دولت تداوم پیدا کند و رفاه و آسایش و امید به مردم هدیه شود.

,

گفتنی است؛ در این بازدید برای رفع مشکلات حوزه راه دسترسی روستائیان، اجرای طرحهای آبخیزداری، سدسازی، حمایت از تولیدات کشاورزی، ساخت استخر، اجرای طرحهای نوین آبیاری، تامین آب شرب مردم و غیره تصمیم گیری شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه