اخبار داغ

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خبر داد:

دانش آموز بهمئی قهرمان کشور شد

دانش آموز بهمئی قهرمان کشور شد
رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی از درخشش دانش آموزان این شهرستان در سی و پنجمین دوره مسابقات کشوری قرآن، نماز و عترت و کسب 3 رتبه برگزیده خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ صادق جریده، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری آوای ماغر تصریح کرد: مرحله استانی سی و پنجمین دوره مسابقات سراسری قرآن، نماز و عترت کهگیلویه و بویراحمد اسفندماه سال گذشته به میزبانی شهرستان بهمئی برگزار شد که دانش آموزان بهمئی موفق به کسب رتبه دوم استان شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ماغر,

وی گفت:در این مسابقات نزدیک به 50دانش آموز بهمئی موفق به کسب رتبه اول تا سوم استان شدند که رتبه های اول تا پنجم استان برای آزمون دوباره و  اعزام به مرحله کشوری مسابقات، به اداره کل استان دعوت شدند.

,

جریده افزود:در مجموع 36دانش آموز از سطح استان برای اعزام به مسابقات کشوری انتخاب شدند که 12نفر از آنها از شهرستان بهمئی بود و از نظر تعداد دانش آموز اعزامی شهرستان بهمئی مقام اول استان را کسب کرد و این یک افتخار بزرگ فرهنگی برای شهرستان ماست.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی خاطرنشان کرد: دانش آموزان بهمئی بعد از اعزام به مسابقات کشوری نتایج درخشانی کسب کردند .

,

جریده ادامه داد:در رشته تفسیر خانم فرخنده نیکویی رتبه اول کشوری را کسب کرد و از مجموع 100امتیاز 99.5امتیاز کسب کرد و در میان تمامی رشته ها توانست با بالاترین امتیاز به عنوان قهرمان قهرمانان کشور انتخاب شود.

,

وی گفت: سید مهرشاد عظیمی فر در رشته احکام رتبه دوم کشوری و خانم مهدیه پیرایش هم در رشته انشای نماز به عنوان برگزیده کشوری معرفی و تجلیل شدند.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی افزود: این سه مقام ارزشمند در حالی کسب شد که دانش آموزان شهرستان محروم بهمئی رقابت سخت و فشرده ای با دانش آموزان سایر استان های برخوردار از امکانات داشتند.

,

جریده تصریح کرد: کسب این مقام ها با تلاش مجموعه نیروهای حوزه ستادی آموزش و پرروش شهرستان، معاونت پرورشی و زیر مجموعه آن، مدیران مدارس، کانون و دارالقرآن امام رضا(ع) و دانش آموزان حاصل شد که از تمامی این افراد و مجموعه ها تقدیر می شود.

,

وی گفت: امروز هم دانش آموزان بهمئی در رشته های آوایی مانند قرائت، ترتیل، تحقیق و حفظ قرآن برای شرکت در پیش مسابقات کشوری عازم یاسوج می شوند که برای موفقیت آنان و کسب افتخارات دیگر کشوری دعا می کنیم.

,

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان بهمئی در پایان سخنان خود از زارع پور، مدیرکل آموزش و پرورش استان کهگیلویه وبویراحمد و مجموعه همکاران، ملک حسینی، معاونت پرروشی و یاری، معاونت پشتیبانی اداره کل تقدیر کرد و گفت :از همه نیروهای اداری آموزش و پرورش بهمئی که در روند برگزاری مسابقات تلاش و فعالیت چشمگیری داشتند، تقدیر و تشکر می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه