اخبار داغ

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

سوال از رئیس جمهوربا 130 امضا به قوت خود باقی است

سوال از رئیس جمهوربا 130 امضا به قوت خود باقی است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: سوال از رئیس جمهور با 130 امضا همچنان به قوت خود باقی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان، علی وقف چی نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سوال از رئیس جمهور همچنان به قوت خود باقیست ، اظهار کرد: امضا های انجام شده پس گرفته نشده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با اشاره به اینکه سوال از رئیس جمهور با 130 امضا همچنان به قوت خود باقی است، تصریح کرد: رئیس مجلس و تعدادی از نمایندگان نظرشان این است که سعی شود با تعامل حل شود.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ابراز کرد: نمایندگانی که سوال از رئیس جمهور را امضا کرده اند اصرار دارند تا احقاق حق سپرده گذاران انجام نشده و تمام حقوق آنها به نوعی پرداخت نشود از سوال خود منصرف نخواهند شد.

,

وقف چی عناون کرد: طی فرصت 15 روزه اگر اقدامی انجام نشود مراحل قانونی در رابطه با سوال از رئیس جمهور انجام خواهد شد.

,

وی خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از این نوع مشکلات یکی از اهداف این است کسانی که با هر فسادی یا هر مشکلی که در سیستم بانکی و مالی کشور ایجاد می کنند به راحتی رهایی پیدا نکنند و مسئولیت کوتاهی خود را باید بپذیرند.

,

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان مجلس در انتخاب کابینه دولت دوازدهم قطعان و اصولاً دخالت نمی کند، گفت: انتظار داریم در کابینه دولت دوازدهم دو ویژگی سنی وزرا و استفاده نکردن از بازنشته ها رعایت شود.

,

وقف چی ابراز کرد:  به دلایلی که وجود دارد رعایت دو ویژگی که اشاره شده است در انتخاب کابینه دوازدهم دولت قطعا کمک می کند، عنوان کرد:اعتقاد ما بر این است است از بازنشته های و افراد بالای 55 سال به عنوان کابینه و عوامل عمل سازمانی درکابینه دولت دوازدهم استفاده نکند.

,

انتهای پیام /

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه