اخبار داغ

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر:

پیشرفت و آبادانی باید با پیوست فرهنگی باشد/ رفع محرومیت زدایی مهمترین برنامه بسیج و سپاه

پیشرفت و آبادانی باید با پیوست فرهنگی باشد/ رفع محرومیت زدایی مهمترین برنامه بسیج و سپاه
جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: باید بتوانیم مشکلات امروز را رفع کنیم نه اینکه خود مشکل ساز باشیم و از ظرفیت و پتانسیل مردم در همه امورات استفاده کنیم و پیشرفت و آبادانی به پیوست فرهنگی محور اصلی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ سرهنگ حمید خرمدل جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در جلسه قرارگاه آبادانی بابیان اینکه رفع محرومیت زدایی یکی از مهمترین اهداف سپاه و بسیج است، گفت: با همکاری مجموعه گروه های جهادگر در سه دهستان به مدت دو سال اقداما عمرانی، فرهنگی، آموزشی، ورزشی و غیره انجام می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ ,

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر اظهار کرد: این طرح به عنوان الگو است و بعداز اعلام نتیجه به صورت همزمان در 20 دهستان دیگر اجرا خواهد شد.

,

خرمدل افزود: این مجموعه با هدف محرومیت زدایی با پنج کارگروه تعلیم و تربیت، فرهنگی، اشتغال، زیر ساخت و سلامت فعالیت خواهد کرد و خدمات را به مردم در مناطق محروم ارائه خواهد شد و در صورت نیاز از ظرفیت های دیگر استفاده خواهیم کرد.

,

وی با اشاره به اینکه خدمت به مردم بعد از انجام واجبات مهمترین است، عنوان کرد: نباید از بی توجهی برخی دستگاها در جهت خدمت رسانی دچار یاس و نا امیدی شویم بلکه باید برای رسیدن به اهداف نظام و انقلاب ادامه دهنده راه شهداء باشیم.

,

جانشین سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر بیان کرد: امروز در یک جنگ تمام عیار قرار داریم که دشمنان علیه مردم و نظام در حال برنامه ریزی هستند و باید با اتحاد و همدلی بتوانیم از این مرحله تاریخ عبور کنیم.

,

خرمدل تصریح کرد: باید بتوانیم مشکلات امروز را رفع کنیم نه اینکه خود مشکل ساز باشیم و از ظرفیت و پتانسیل مردم در همه امورات استفاده کنیم و پیشرفت و آبادانی به پیوست فرهنگی محور اصلی قرار گیرد.

,

وی ادامه داد: امروز انتقال فرهنگ امری ضروری است و این فرهنگ با فکر پیرامون مسائل ارزشی در راستای گفتمان انقلاب باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه