اخبار داغ

در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرقند عنوان شد

شهرستان قصرقند میزبان جشن ملی روز دختر/ بهترین فرصت برای معرفی دختران شایسته بلوچ در راه است

شهرستان قصرقند میزبان جشن ملی روز دختر/ بهترین فرصت برای معرفی دختران شایسته بلوچ در راه است
فرماندار شهرستان قصرقند گفت: میزبانی از بانوان شایسته کشور در بلوچستان و برگزاری روز جهانی دختر در قصرقند بهترین فرصت برای معرفی دختران شایسته بلوچ به همه جهان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان قصرقند با دستور کار اشتغال و اوقات فراغت و با عنوان "جوانان باوری، جوانان یاوری" در سالن جلسات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

در این جلسه حمیرا ریگی با بیان این مطلب که شهرستان قصرقند به عنوان یکی از سه شهرستان برگزار کننده مراسم گرامیداشت روز دختر در کشور انتخاب شده است، اظهار داشت: این مراسم با همکاری اتحادیه جهانی زنان مسلمان، در تاریخ 3مرداد ماه سال جاری و همزمان با روز دختر در شهرستان قصرقند برگزار خواهد شد.

,

فرماندار شهرستان قصرقند افزود: این روز مهم بهترین فرصت برای نشان دادن حضور و شایستگی دختران هنرمند این منطقه در عرصه های مختلف و تقدیر از زحمات آن ها محسوب می شود که در همین راستا نیز برنامه های مختلفی تدارک دیده شده است.

,

وی با تاکید بر اینکه باید زمینه های ترغیب جوانان به تولید داخلی و ایجاد کسب و کار پایدار ایجاد شود، بیان کرد: کمیته تخصصی اشتغال شهرستان باید با همکاری شش اداره ورزش و جوانان، تعاون،  کار و رفاه اجتماعی، صنعت، معدن و تجارت، جهادکشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی تشکیل شود تا با استفاده از همه ظرفیت های موجود برای ترغیب جوانان و مردم شهرستان قصرقند به سمت اشتغال و ارائه طرح های بومی در منطقه، اقدام های موثری انجام شود.

,

ریگی ادامه داد: ائمه جمعه و علمای شهرستان نیز میتوانند در اجرای این طرح با ادارات یاد شده همکاری کرده و به عنوان افرادی که از جایگاه خوب مردمی برخوردار هستند جوانان را به سوی ایجاد اشتغال پایدار ترغیب کنند.

,

وی همچنین با تاکید بر لزوم فعال سازی گروه های هنری در شهرستان قصرقند، خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) موظف است از تمامی توان خود و ظرفیت های موجود برای حمایت و تشویق گروه تئاتر نوجوانان منطقه استفاده کند و  با حمایت از این گروه، شرایط مناسبی را برای شرکت هنرمندان نوجوان و جوان شهرستان در اردو های کشوری این نهاد حمایتی فراهم کند.

,

فرماندار شهرستان قصرقند در پایان با اشاره به اهمیت توجه به ورزش در ادارات و نهادهای مختلف، تصریح کرد: همه ادارات شهرستان موظف هستند با فعال کردن فعالیت های ورزشی در میان کارکنان خود نشاط و شادابی را در بین آن ها فراهم کنند و برای ایجاد بانک اطلاعاتی ورزش و جوانان قصرقند، تمامی اطلاعات لازم از جوانان و ورزشکاران شهرستان را ثبت کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه