اخبار داغ

استاندار سیستان و بلوچستان:

آغاز عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای هیت/ بیش از 600 پروژه بهداشتی در استان اجرا شده است

آغاز عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای هیت/ بیش از 600 پروژه بهداشتی در استان اجرا شده است
استاندار سیستان و بلوچستان گفت: در چهار سال گذشته بیش از 600 پروژه بهداشتی درمانی با هدف ارتقای شاخص های سلامت در مناطق محروم استان ساخته شده و به بهره‌برداری رسیده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پاپایا، با حضور استاندار سیستان و بلوچستان و جمعی از مسئولان استان عملیات ساخت مرکز جامع سلامت روستای "هیت" از توابع شهرستان قصرقند با کلنگ‌زنی علی‌اوسط هاشمی آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پاپایا,

علی‌اوسط هاشمی در این مراسم با اشاره به اهمیت این طرح، اظهار داشت: این پروژه با اعتباری بالغ بر 13 میلیارد ریال و با زیربنای هزار 200 متر  اجرا شده و پیش‌بینی می شود عملیات ساخت آن با سرعت دنبال شده و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

,

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: پروژه‌هایی که در راستای توسعه بخش بهداشت و درمان در نقاط مختلف استان اجرا شده بسیار با ارزش و قابل توجه است به گونه ای که توانسته بخش زیادی از نیاز مردم به خدمات درمانی را مرتفع کند.

,

وی تاکید بر اینکه دولت نگاه ویژه ای به بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان دارد، بیان کرد: اجرای بیش از 600 پروژه در طول 4 سال گذشته نشان دهنده این نگاه ویژه و توجه خاص در بخش بهداشت و درمان استان است.

,

هاشمی در پایان با اشاره به نیازهای بخش بهداشت و درمان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: امیدواریم این توجه ویژه ادامه پیداکند تا در آینده نزدیک شاهد رفع همه مشکلات بخش بهداشت و درمان در این استان محروم باشیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه