اخبار داغ

نماینده مردم انار و رفسنجان مطرح کرد:

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاد اشتغال در شهرستان انار/ با توجه به تک محصولی بودن با بحران آب مواجهیم

ضرورت حمایت از سرمایه گذاران جهت ایجاد اشتغال در شهرستان انار/ با توجه به تک محصولی بودن با بحران آب مواجهیم
نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از هر سرمایه گذار و یا کارآفرینی که بخواهد برای ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان فعالیت کند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از انارما ؛ احمد انارکی محمدی نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس شورای اسلامی در پانزدهمین یادواره شهدای گلشن ، گلستان و امین شهر به نقش مهم شهدا اشاره کرد و اظهار داشت :شهدا رسالت خود را انجام دادند، وظیفه ما این است که امروز ادامه دهنده انها باشیم .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انارما, انارما, انارما,

انارکی محمدی در ادامه اظهار داشت: تلاش های زیادی صورت گرفت است تا صدای پسته را به گوش مسئولین برسانیم  اعلام کردیم که به بحران برخوردیم و جلسات ستاد پسته از شهرستانهای رفسنجان و انار آغاز شد.

,

وی بیان داشت:  در جلسه ای که با مدیرعامل بانک کشاورزی برگزار شدمبلغی برای بالابردن بهره وری بازار های ازدست رفته انجام شد تا سهم خودمان را از بازار پیدا کنیم وبرای تاجران پسته نیز ردیف اعتباری معیین کردیم در حالی که از سال گذشته تا به امروز نزدیک به ۳۷ میلیارد تومان در بخش خرید و صادرات پسته شهرستان اختصاص داده شده است.

,

محمدی همچنین به وضعیت کمبود آب در شهرستان اشاره کرد و گفت: شهرستان انار با توجه به تک محصولی بودن با بحران جدی آب روبرو شده است در حالی که ۸۰ درصد آب های زیرزمینی در محصولات کشاورزی استفاده شده و بنا بر اعلام مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی تا ۲۰ سال آینده آب امروز به یک چهارم کاهش می یابد .

,

وی در ادامه گفت در این شرایط  به این نتیجه رسیده ایم که بحران کمبود بارش ها در شهرستان و حتی استان چاره ای ندارد جز اینکه دست به کار بارور سازی ابرها شویم و بررسی‎‎ها و ارزیابی‎‎های نشان می‎‎دهد که اجرای عملیات باروری ابرها در مناطق  به طور متوسط باعث افزایش ۱۰ الی ۱۵ درصدی بارش شده و این درصد نیز بازهم چاره ساز بحران کم آبی نخواهد بود مگر اینکه سعی کنیم با درایت و حمایت دولت صرفه جویی داشته باشیم.

,

وی با بیان اینکه وضعیت اشتغال در انار خوب نیست خاطر نشان کرد: امیدواریم که بتوانیم با حضور سرمایه گذاران در حوزه تولید کارگاه های اشتغال زایی و حتی کارگاه های کوچک در شهرستان قدمی برداریم و شاهد جهش در این بحث باشیم.

,

نماینده شهرستان های انار و رفسنجان در مجلس در پایان خاطر نشان کرد: از هر سرمایه گذار و یا کارآفرینی که بخواهد برای ایجاد اشتغال برای جوانان این شهرستان فعالیت کند با تمام توان حمایت خواهیم کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه