اخبار داغ

از مردم برای مردم:

اقدام شایسته مرکز نیکوکاری شهدای گمنام ماهنشان/ فکر کردن به اوضاع فقرا در مملکت خود هم درد دارد

اقدام شایسته مرکز نیکوکاری شهدای گمنام ماهنشان/ فکر کردن به اوضاع فقرا در مملکت خود هم درد دارد
مرکز نیکوکاری شهدای ماهنشان در راستای کمک به امور نیازمندان و ایتام بسته موادغذایی به ارزش ۱۰۰میلیون ریال ،از خیرین شهرستان ماهنشان جمع آوری و به تعداد۱۵۰ بسته در بین نیازمندان شهرستان ماهنشان و روستاهای محروم توزیع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شمیم ماهنشان: تقویت و گسترش حضور آگاهانه و موثر آحاد جامعه ، ارتقای سرمایه اجتماعی ، توسعه شبکه های مردمی و تعامل با موسسات عام  المنفعه ی داخل و خارج کشور از ساز و کارهای جدی و موثر در راستای نیل به آرمان بلند فقر زدایی و عدالت گستری به شمار می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شمیم ماهنشان,

مرکز نیکوکاری شهدای گمنام به عنوان نهاد مردمی با حمایت دولت و مشارکت جدی مردم و با بهره مندی از ظرفیت های موجود در جهت رفاه و تامین اجتماعی اقشار مردم و نهادینه سازی مدیریت احسان و نیکو کاری گام بر می دارد، ضرورت دارد با استقرار شبکه ارتباطی و حمایتی مردمی نسبت به استفاده بهینه از منابع و ظرفیت خیرین و تشکل های موجود اقدام و ضمن شناسایی نارسایی ها در مسیر توسعه مشارکت ها و همیاری های مردمی گام بر دارد.

,

مرکز نیکوکاری شهدای گمنام ماهنشان یک واحد مردمی و خود گردان ، که دارای ترکیب هیات عامل و اعضای آن به صورت افتخاری در سطح روستاها و محلات برای توسعه و خدمت به نیازمندان با نظارت کمیته امداد امام راحل فعالیت می کند.

,

استفاده از توانمندی های مردم برای رفع نیاز های واقعی نیازمندان و ارتقای سطح کیفی زندگی اقشار آسیب پذیر، با ایجاد فرهنگ نیکو کاری و کاهش فقر در محله موجب آرامش روانی و اجتماعی را به همراه خواهد داشت و هر کس در حد توان خود در قبال نیازمندان محله مسئول است، در این راستا مرکز نیکو کاری شهدای گمنام ماهنشان توانسته با همکاری خیرین ، نیکوکاران و امداد یاران محله نیازهای محرومان را شناسایی و در جهت حل آن اقداماتی را در زمینه هایی از جمله تامین جهیزیه، کمک هزینه درمان، تعمیر مسکن نیازمندان، کمک در زمینه فرهنگی و کمک در زمینه معیشتی انجام دهد.

,

گفتنی است مرکز نیکوکاری شهدای گمنام این روزها در برخی از روستای مناطق محروم ماهنشان از جمله علم کندی، بیانلو، تخته یورد،تات قشلاقی،خضر چوپان،خویین،قلعه،ارزه خوران و خیرآباد بسته های مواد غذایی را توزیع و در دیگر روستاها طی هفته جاری  توزیع خواهند کرد.

,

خیرین می توانند با مراجعه به مرکز نیکو کاری شهدای گمنام در راستای کمک به نیازمندان اقدام کنند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه