اخبار داغ

توسط قرارگاه عملیاتی شهید هراتی صورت گرفت

توزیع سبد غذایی در مناطق محروم زابل

توزیع سبد غذایی در مناطق محروم زابل
معاونت اقتصادی و محرومیت زدایی قرارگاه شهید هراتی سپاه گفت: با توجه به شدت وزش طوفان در منطقه ۱۲۰ سبد غذایی در بین مردم محروم و مرزی سیستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدشهرکی در گفت و گو با خبرنگار اوشیدا اظهار کرد: به همت قرارگاه شهید هراتی تعداد ۱۲۰ سبد غذایی در مناطق روستایی و محروم منطقه سیستان توزیع شد که در این راستا هر بسته معیشتی برای کمک به مردم در طوفان دارای ارزشی معادل ۸۵ هزار تومان می باشد.

شهرکی ادامه داد: با توجه به وخامت اوضاع منطقه و عدم توانایی افراد برای بیرون رفتن از منازل به دلیل پدیده ریزگردها این سبدهای غذایی توزیع شد تا در این شرایط افراد کمتری به بیمارستان ها مراجعه کنند.

وی تصریح کرد: سبدهای غذایی توزیع شده شامل برنج، رب، قند، حبوبات و ماکارونی بود که مایحتاج ضروری یک خانواده تا پایان طوفان را تامین می کرد.

معاونت اقتصادی و محرومیت زدایی قرارگاه شهید هراتی سپاه خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران علیرغم وظیفه نظامی خود در هر شرایطی یاری رسان مردم است به طوری که در سال های اخیر کمک بسیاری به مردم منطقه به ویژه در بخش محرومیت زدایی داشته است.

وی تاکید کرد: برپایی بیمارستان های صحرایی، ایجاد خانه محروم، کمک به نیازمندان و اردوهای جهادی تنها بخش کوچکی از خدماتی است که سپاه پاسداران برای رفع محرومیت منطقه انجام داده است.

شهرکی ابراز کرد: اعطای تسهیلات در راستای اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولیدکنندگان در راستای بهبود اوضاع اقتصادی منطقه انجام می شود که تاکنون سپاه پاسداران توانسته زمینه خودکفایی شمار زیادی از مردم منطقه را فراهم آورد.

انتهای پیام

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه