اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه نجف آباد:

۱۵۰۰ نفر در چهلمین دوره مسابقات قرآنی نجف آباد شرکت کردند

۱۵۰۰ نفر در چهلمین دوره مسابقات قرآنی نجف آباد شرکت کردند
حجت الاسلام توسلی گفت: چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم شهرستان نجف‌آباد با حضور ۶۰۰ نفر در بخش معارف و ۷۰۰ نفر در سایر رشته های قرآن کریم برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مباحث؛ ، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف‌آباد درباره چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم اظهار کرد: در این دوره از مسابقات یکهزار و 500نفر در سامانه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نجف آباد ثبت‌نام کرده بودند که از این تعداد 600نفر در بخش معارف و 700 نفر نیز در سایر رشته های مسابقات قرآن کریم با یکدیگر به رقابت پرداختند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مباحث,

حجت الاسلام اصغر توسلی ادامه داد: چهلمین دوره از مسابقات سراسری اداره اوقاف مرحله شهرستانی، امسال همزمان با دوازدهمین دوره مسابقات مدها متان اداره فرهنگ و ارشاد اسلمی در هشت رشته قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، حفظ 5، 10، 20 و حفظ کل، دعاخوانی و اذان با حضور سعید حسینی قائم‌مقام اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، و رئیس امور قرآنی اداره کل اوقاف استان در سالن شهروند نجف‌آباد برگزار شد.

,

وی درباره برنامه‌های جنبی این دوره از مسابقات نیز افزود: ایجاد کارگاه‌های آموزشی دعاخوانی، صوت و لحن و تجوید با حضور اساتید مطرح استانی و کشوری برای شرکت‌کنندگان و اعطای مدرک بلافاصله بعد از پایان رقابت و تجلیل از مقام‌های اول هر رشته از دیگر برنامه‌های این دوره از مسابقات قرآن کریم بود.

,

حجت الاسلام و المسلمین توسلی درباره دیگر برنامه‌های قرآنی اداره اوقاف بیان کرد: برگزاری اولین دوره طرح ملی حفظ قرآن ویژه ورزشکاران در باشگاه‌های ورزشی شهرستان با عقد تفاهم‌نامه بین اداره ورزش و اداره اوقاف، و اولین دوره مسابقات زیر 18سال در رشته قرائت و اذان ویژه ورزشکاران از دیگر برنامه‌های قرآنی است که در سطح شهرستان اجرا می شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه