اخبار داغ

تحولات منطقه؛

کشته و زخمی شدن صدها تروریست در استان ادلب سوریه+ نقشه

کشته و زخمی شدن صدها تروریست در استان ادلب سوریه+ نقشه
صدها عنصر گروه‌های تروریستی موجود در استان ادلب سوریه در اثر درگیری با یکدیگر کشته و زخمی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛اختلاف‌های ایجادشده در بین گروه‌های تروریستی موجود در استان ادلب واقع در شمال غرب سوریه موجب شده است، صدها عنصر از این گروه‌های تروریستی کشته و زخمی شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

به گفته منابع سوری، گروه تروریستی جبهه النصره باهدف اشغال مناطق تحت اشغال تروریست‌های «احرارالشام» در استان ادلب، حمله‌های گسترده‌ای را علیه مواضع این گروه تروریستی طی چند روز اخیر انجام داده‌اند که در جریان این درگیری‌ها صدها عنصر از دو گروه تروریستی کشته و زخمی شده‌اند.

,

بر اساس اطلاعات منتشرشده، عناصر گروه تکفیری جبهه النصره با چند حمله انتحاری علیه مواضع گروه احرارالشام موفق شدند بیش از 200 تروریست را به هلاکت برسانند.

,

رسانه‌های وابسته به تروریست‌ها اعلام کردند، اخلاف ایجادشده بین این دو گروه تروریستی بزرگ موجود در استان ادلب موجب شده است که 1 هزار و 400 تروریست از دو گروه تکفیری در جریان درگیری با یکدیگر کشته و زخمی شوند.

,

این رسانه‌ها همچنین اعلام کردند که دامنه این درگیری‌ها روزبه‌روز افزایش پیدا می‌کند و به مناطق «کفر حلب، کفر نوران، المهندسین و الشیخ علی» سرایت کرده است.

,

استان ادلب در شمال غرب سوریه و هم‌مرز با ترکیه است که بزرگ‌ترین پایگاه تروریست‌های به اصطلاح میانه‌رو در تمام این کشور محسوب می‌شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه