اخبار داغ

امام جمعه آران و بیدگل:

دولت شرکت سهامی نیست که از او سهم خواهی می کنند

دولت شرکت سهامی نیست که از او سهم خواهی می کنند
آیت الله موسوی گفت: دولت شرکت سهامی نیست که به دلیل همکاری در پیروزی انتخابات از دولت سهم خواهی کنند و این مهم به دور از شان انقلاب و روحیه انقلابی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خطب شکن؛ امام جمعه آران و بیدگل صبح امروز در گفتگویی با اشاره به تشکیل کابینه جدید دولت دوازدهم در هفته های آینده اظهار کرد: رئیس جمهور منتخب در تبلیغات انتخاباتی به مردم وعده داد تغییراتی در کابینه انجام خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خطب شکن,

آیت الله سید محمد موسوی توجه به شاخص های ضروری در انتخاب وزیران را خواستار شد و تصریح کرد: از شاخص‌های وزرا دارا بودن روحیه جهادی است چرا که وزیری می تواند در این موقعیت تحریم و دسیسه های متعدد دشمنان، خدمت کند که اهل تلاش و کوشش جدی و خستگی ناپذیر و با روحیه جهادی باشد.

,

وی توان مدیریت راهبردی را از دیگر مؤلفه های یک وزیر توانمند عنوان کرد و افزود: وزرا باید برنامه محور و جوان باشند در حالی که دولت یازدهم کهنسال ترین دولت بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بود در زمانی که جوانان باتعهد، متخصص و پرشور در کشور زیاد هستند.

,

آیت الله موسوی اضافه کرد: انتقاد پذیری، مردم داری و و از همه مهم تر امانت داری از دیگر ویژگی های یک وزیر خوب در دولت اسلامی است.

,

وی با انتقاد از سهم خواهی برخی جریان‌های سیاسی از دولت خاطرنشان کرد: دولت شرکت سهامی نیست که به دلیل همکاری در پیروزی انتخابات از دولت سهم خواهی کنند و این مهم به دور از شان انقلاب و روحیه انقلابی است.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه