اخبار داغ

دبیر جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی مطرح کرد؛

ثبت نام۶۴۰ نفر در جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی تفرش

ثبت نام۶۴۰ نفر در جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی تفرش
دبیر جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در تفرش گفت: بیش از ۶۴۰ نفر از کودکان و نوجوانان تفرشی در رده‌های سنی ۶ تا ۱۸ سال در چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی شرکت کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی لطفی دبیر جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در تفرش در گفتگو با ندای تفرش گفت: بیش از ۶۴۰ نفر از کودکان و نوجوانان تفرشی در رده‌های سنی ۶ تا ۱۸ سال در چهارمین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی شرکت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای تفرش,

لطفی اظهار کرد: این جشنواره با رویکرد آموزشی، مسابقه و همایش در رشته‌های حفظ، قرائت، مفاهیم، خوشنویسی و نقاشی با مضمون آیات قرآنی و با هدف تربیت قرآنی، توسعه و ترویج فرهنگ و معارف قرآن کریم برای دومین سال در تفرش انجام می‌شود.

,

وی افزود: ثبت نام و سطح بندی متقاضیان از نیمه دوم فروردین ماه آغاز و تا تیرماه سال جاری ادامه داشت. کلاسهای آموزشی در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مفاهیم و نقاشی از ابتدای تیرماه آغاز و تا ۱۵ مرداد ادامه دارد که افراد براساس سطح بندی، در جشنواره شرکت می کنند.

,

دبیر جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی در تفرش بیان کرد: مرحله شهرستانی این جشنواره در نیمه دوم مردادماه برگزار و مرحله استانی آن نیز در نیمه اول شهریورماه برگزار خواهد شد.

,

لطفی خاطرنشان کرد: همچنین کارگاه‌های تخصصی و تربیتی ویژه کودکان و نوجوانان در این جشنواره در نظر گرفته شده که افرادی حائز رتبه می توانند در این کارگاه‌های تخصصی شرکت داشته باشند.

,

گفتنی است در سومین جشنواره قرآنی گلهای محمدی و فاطمی که در سال ۹۵ برگزار شد، ۲ نفر از شرکت‌کنندگان تفرشی در رشته نقاشی، رتبه اول استانی را کسب کردند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه