اخبار داغ

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی خبر داد:

ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس در مرکز اورژانس فلاورجان

ثبت بیش از ۱۰ هزار تماس در مرکز اورژانس فلاورجان
رییس اداره اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اصفهان گفت: بهار امسال، ۱۰ هزار و ۹۴۸ تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ برقرار شد که دو هزار و ۶۴۲ مورد از آن ها بدون پاسخ بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صدای سلامت؛ رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان در گفتگویی اظهار کرد: شهرستان فلاورجان با بهره گیری از امکانات و پرسنل مجرب اورژانس در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مردم است که در سه ماهه نخست امسال، تکنسین های فوریت ‌های پزشکی شهرستان فلاورجان، یک هزار و ۹۳۰ مأموریت را انجام دادند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای سلامت,

علیرضا قاسمی ادامه داد: از مجموع این مأموریت ها یک هزار و ۱۸۷ مورد غیر تصادفی و ۷۴۳ مورد تصادفی بوده است.

,

وی افزود: در این مدت، در مجموع حوادث رانندگی ۶۴۰  نفر پس از دریافت خدمات درمانی اولیه توسط واحد های امدادی فوریت ‌های پزشکی به بیمارستان منتقل و ۴۲ نفر به صورت سرپایی درمان شدند که در مجموع مأموریت های غیر تصادفی نیز ۹۰۴ نفر بستری و ۱۷۴ نفر با تلاش تکنسین های اورژانس ۱۱۵ به صورت سرپایی در محل حادثه، تحت مداوا قرار گرفتند.

,

رئیس اداره اورژانس پیش بیمارستانی مرکز فوریت های پزشکی استان همچنین تصریح کرد: بهار امسال، ۱۹۸ بیمار قلبی، ۸۶ بیمار تنفسی، ۸۴ بیمار داخلی اعصاب، ۶۲ مصدوم ناشی از سقوط، ۳۴ مورد مسمومیت، ۱۸ نفر با مشکل زنان و سه مورد سوختگی از خدمات فوریت های پزشکی شهرستان فلاورجان بهره مند شدند.

,

قاسمی خاطر نشان کرد: در مدت ذکر شده ۱۰ هزار و ۹۴۸ تماس با اتاق فرمان ۱۱۵ برقرار شد که دو هزار و ۶۴۲ مورد از آن ها بدون پاسخ بود.

,

وی با اشاره به وقوع سه حادثه ویژه اورژانسی در این شهرستان، یادآور شد: در سه ماهه نخست امسال، سه مورد احیای موفق و یک مورد کمک به مادر باردار در زایمان در کارنامه فوریت های پزشکی فلاورجان به ثبت رسید.

,

این مسئول در پایان گفت: اورژانس پیش بیمارستانی شهرستان فلاورجان با برخوداری از یک اتاق فرمان، ۳۱ نفر پرسنل، سه آمبولانس فعال و یک رزرو به صورت شبانه روزی در حال ارائه خدمات رایگان به بیماران و مصدومان اورژانسی است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه