اخبار داغ

فرماندار اردستان:

نرخ بیکاری اردستان ۹/۷ درصد است

نرخ بیکاری اردستان ۹/۷ درصد است
فرماندار اردستان با بیان اینکه نرخ بیکاری کشور ۱۲/۳ درصد بوده و نرخ بیکاری در استان اصفهان با توجه به مهاجر پذیر بودن آن ۱۲/۵ درصد گزارش شده، تصریح کرد: نرخ بیکاری اردستان در حال حاضر ۹/۷ دهم درصد است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح اردستان؛ فرماندار اردستان پیش ازظهر امروز در جلسه کارگروه اشتغال در فرمانداری اظهار کرد: 20 درصد از تخصیص یک میلیارد و 500 میلیون ریال مشاغل خانگی تا کنون پرداخت شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح اردستان,

علیرضا غیور گفت: طرح کارانه اشتغال جوان که در حال اجراست از طرحهای خوبی است که باید از این فرصت استفاده شود.

,

وی افزود: فعالیت هایی همچون مهارت آموزی، کار آموزی و مشوق های کار آموزی در طرح کارانه اشتغال جوان مد نظر بوده است.

,

غیور با بیان اینکه نرخ بیکاری کشور 12/3 دهم بوده و نرخ بیکاری استان اصفهان با توجه به مهاجر پذیر بودن آن 12/5 درصد است که دو دهم درصد از نرخ بیکاری کشور بیشتر است، تصریح کرد: نرخ بیکاری اردستان در حال حاضر 9/7 دهم می باشد.

,

فرماندار اردستان با اشاره به طرح کارانه اشتغال افزود: تعداد 146 واحد اشتغال و 44 نفر کارورزدر سامانه ثبت نام کنند که تا کنون36 نفر در سامانه ثبت نام شده اند.

,

وی تاکید کرد: کارگاههایی که طرح کارانه اشتغال شامل آنها می شود 146 واحد هستند در حالی که شهرستان اردستان در حال حاضر یک هزار و 558 کارگاه وجود دارد که از یک کارگر تا بالای 50 کارگر در آن فعالیت دارند.

,

غیور تاکید کرد: بستری مهیا شده است تا به همت همه ارگانها بتوانیم هدفی یکسان به منظور ایجاد اشتغال در شهرستان را داشته باشیم.

,

فرماندار اردستان با اشاره به اینکه در تلاش هستیم تا موقعیتی را فراهم کنیم برای افراد کار آفرین که می توانند ایجاد شغل کنند، تاکید کرد: نگذارید فاصله ای ایجاد شود تا کاری که در حال انجام است متوقف نشود.

,

وی خاطرنشان کرد: موضوع اشتغال در حوزه گردشگری می تواند برای اردستان موفق باشد اما با تمام ظرفیت های موجودی که در موضوع گردشگری وجود دارد زیر ساختهای گردشگری در اردستان ضعیف است.

,

غیور همچنین ایجاد شرکتهای تعاونی برای سرمایه گذاری و جذب گردشگر و ایجاد اقامتگاههای مناسب در اردستان را لازم و ضروری دانست.

,

فرماندار اردستان با بیان اینکه نرخ بیکاری در برنامه توسعه ششم باید دو درصد کاهش پیدا کند، تصریح کرد: اردستان نسبت به دو سال گذشته از این کاهش برخوردار بوده که باید تلاشهای بیشتری صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه