اخبار داغ

نائب قهرمانی دختران هلال احمر کردکوی در پنجمین المپیاد آماده گلستان + تصاویر

نائب قهرمانی دختران هلال احمر کردکوی در پنجمین المپیاد آماده گلستان + تصاویر
مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده گلستان با اعلام تیم های برتر اعضای دختر، به کار خود پایان داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رادکانا؛ معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان با اعلام این خبر گفت: دومین روز از المپیاد آماده گلستان با حضور ١٨٢نفر از اعضای دختر در قالب ١٣ تیم برتر مرحله شهرستانی پیگیری شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رادکانا,

کریمی افزود: تیم ها در فضایی مهیج با یکدیگر به رقابت پرداختند که در پایان، تیم های کلاله، کردکوی و مینودشت به ترتیب مقام های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و تیم بندرترکمن نیز به عنوان تیم بشردوست؛ جام بشردوستی این مرحله از المپیاد آماده را از آن خود کردند.

,

در آیین اختتامیه المپیاد آماده ویژه دختران؛ دبیر مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده گلستان ضمن تمجید از آموزش و پرورش گلستان در خصوص اجرای پنجمین طرح ملی دادرس در مدارس سراسر استان گفت: در پنجمین طرح ملی دادرس با مشارکت معاونت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش بیش از٣٨۵٠ نفر از دانش آموزان پایه هشتم مدارس دوره اول عمومی دبیرستان در قالب تیم های دادرس آموزش دیده اند.

,

در اختتامیه این روز از مرحله استانی پنجمین المپیاد آماده گلستان، معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گلستان گفت: باتوجه به اهمیت آمادگی دانش آموزان در شرایط خاص و لزوم اقدام شایسته و به موقع، مطمئنا اعضای تیم های دادرس نقشی تأثیر گزار دارند.

,

بهشتی در ادامه ضمن قدردانی از معاونت امور جوانان جمعیت هلال احمر گلستان افزود: المپیاد آماده ویژه دادرسان هلال احمری یعنی رقابتی مهیج و پایاپای در کنار مؤلفه های دیگری همچون: همدلی، دوستی، رفاقت و مشارکت، که از اهداف کاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر حکایت دارد.

,

تصاویری از این المپیاد:

, تصاویری از این المپیاد:, تصاویری از این المپیاد:,

, , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

, ,

 

, , , , ,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه