اخبار داغ

مدیر سینما بهمن:

هنوز شاهد آشتی واقعی مردم با سینما نیستیم

هنوز شاهد آشتی واقعی مردم با سینما نیستیم
مدیر سینما بهمن گفت: محوری ترین مشکل سینماهای بیرجند تک سالنی بودن آن‌ها است که نتیجه آن اکران تعداد کم فیلم ها بوده و بعضی فیلم ها اکران نمی شود .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین واحدی مدیر سینما بهمن بیرجند در گفتگو با خاورستان، اظهار کرد: میزان استقبال مردم از سینما بهمن چندان زیاد نیست و متاسفانه هنوز شاهد آشتی واقعی مردم با سینما نیستیم.
 
وی با بیان اینکه میزان استقبال به نوع فیلم در حال اکران نیز بستگی دارد، گفت: فیلم‌های کمدی، مذهبی و اخلاقی بیشترین استقبال را دربین مردم دارد .
 
مدیر سینما بهمن بیرجند خاطرنشان کرد: سینماهای بیرجند تک سالنی بوده اما سعی می شود بیشتر فیلم‌هایی که وارد بازار شده در این سینما اکران شود .
 
واحدی به فیلم های در حال اکران این سینما اشاره کرد و گفت: در حال حاضر فیلم های رگ خواب ، کارگر ساده نیازمندیم و زیر سقف دودی  در این سینما اکران می شود.
 
وی ادامه داد: تلاش داریم تا تمام فیلم‌ها با موضوعات ارزشی و تحکیم بنیان خانواده را به صورت کامل نمایش دهیم.
 
 مدیر سینما بهمن با اشاره به مشکلات سینماهای شهرستان بیرجند، گفت: محوری ترین مشکل این سینماها تک سالنی بودن آن‌ها است که نتیجه آن اکران تعداد کم فیلم ها بوده و بعضی فیلم ها اکران نمی شود .
 
واحدی با بیان اینکه از دیگر مشکلات سینماها میزان تبلیغات کم بوده که باعث می‌شود مردم با فیلم ها و زمان اکران آن آشنا نشده و در نتیجه میزان استقبال کاهش یابد، افزود: تبلیغات نیازمند هزینه  است و این هزینه توسط نهادهای فرهنگی پرداخت نمی‌شود.
 
وی یادآور شد: سعی داریم با نمایش روزانه دو فیلم در ساعات مختلف مخاطبان بیشتری جذب کنیم .
 
مدیر سینما بهمن بیان کرد: همکاری مسئولان استان در زمینه سینما تاکنون خوب بوده و در این حوزه نیاز است  توجه صورت گیرد تا همه  خانواده ها بتوانند از سبد سینما استفاده کنند و اگر نخبگان و رابطان فرهنگی ما همانطور که حوزه هنری اشراف کاملی در سطح کشوری در حوزه سینما دارد، فرهنگ سینما رفتن را ترویج دهند این امر محقق می شود.
 
واحدی خاطرنشان کرد: در این زمینه حوزه ی هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حمایت‌های چشمگیری داشته اند.
 
وی بیان کرد: ما انتظار داریم با توجه به نیمه بها بودن بلیط سینما در روز‌های سه شنبه هر هفته، خانواده‌ها حداقل ماهی یک بار به سینما بروند چرا که ما سینما را مکانی  برای آرامش ،سرگرمی و تفریح می‌دانیم .
 
مدیر سینما بهمن خاطرنشان کرد: امیدواریم که در آینده شاهد افزایش مخاطبین سینما باشیم تا جایی که در مرکز استان نیاز به یک پردیس سینمایی وجود داشته باشد.
 
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه