اخبار داغ

رئیس آموزش و پرورش تربت جام خبرداد:

نیاز اورژانسی مدارس تربت‌جام به مرمت و بازسازی/ یک وجب از املاک آموزش و پرورش را از دست نخواهیم داد

نیاز اورژانسی مدارس تربت‌جام به مرمت و بازسازی/ یک وجب از املاک آموزش و پرورش را از دست نخواهیم داد
رئیس آموزش و پرورش تربت جام گفت: برای بهره برداری در آغاز سال تحصیلی جدید 74 مدرسه نیاز اورژانسی به مرمت و بازسازی دارد و با پیگیری اسناد آموزش و پرورش نخواهیم گذاشت یک وجب از املاک این اداره کم شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جام روز، غلامرضا بهرام پور، رئیس آموزش و پرورش تربت جام امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش که در سالن جلسه این اداره برگزار شد با اشاره به فضاهای فرسوده آموزشی گفت: یکی از دغدغه های مهم آموزش و پرورش بازسازی و مرمت مدارس است که برای بهره برداری در آغاز سال تحصیلی جدید 74 مدرسه نیاز اورژانسی به مرمت و بازسازی دارد و با پیگیری اسناد آموزش و پرورش نخواهیم گذاشت یک وجب از املاک این اداره کم شود..

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جام روز,

 

,

بهرام پور افزود: از مجموع 402 واحد آموزشی تعداد 108 مدرسه، دونوبته برگزار می شود که 57 مدرسه درشهر و مابقی روستایی هستند که از استاندارد های آموزشی در آنان به روز نیست.

,

 

,

وی با اشاره به سیل مراجعان تحصیل کرده به آموزش و پرورش برای اشتغال تصریح کرد: آموزش و پرورش بنگاه کاریابی تحصیل کرده ها نیست و هیچ تعهدی نداشته و پذیرش باید روند قانونی خود را سپری کند.

,

 

,

رئیس آموزش و پرورش تربت جام خاطرنشان کرد: پذیرش نیروی انسانی در آموزش و پرورش از طریق دانشگاه فرهنگیان و ماده 28 آزمون استخدامی کشوری است که سال گذشته در سطح استان 730 نفر پذیرش شده اند؛ اما باید توجه داشت که صرف داشتن مدرک دردی از بیکاران دوا نمی کند و در حال حاضر این نهاد نمی تواند راهی برای تولید اشتغال ایجاد کند.

,

 

,

بهرام‌پور با اشاره به راهکارهای اشتغالزایی بیان داشت: آموزش فنی حرفه ای تنها راه کاهش بیکاری درجامعه است که آموزش و پروش همایش های توجیهی برای مدیران مدارس، اولیاء و دانش آموزان برای تبیین رشته های فنی و حرفه ای برگزار می کند.

,

 

,

وی با اشاره به سند دار کردن فضاهای آموزشی ابراز داشت: برای سنددار کردن فضاهای آموزشی از تمام توان سیستم اداری استفاده می کنیم و نمی گذاریم یک وجب از املاک آموزش و پرورش از دست برود.

,

 

,

رئیس آموزش و پرورش تربت جام با توجه به کمبود اعتبارات نگهداری فضاهای آموزشی، عنوان کرد: با اجرای قانون تجاری سازی حاشیه مدارس به دنبال جذب درآمدهای مستقل برای این فضاها هستیم؛ اما نگاه اقتصادی صرف به این جریان نداریم.

,

 

,

بهرام‌پور با اشاره به عدم پرداخت سهم آموزش و پرورش از سوی شهرداری، اظهار کرد: آموزش و پرورش برای دریافت سهمش آمادگی دارد نیروی مستقل جهت پیگیری مطالبات به صورت تمام وقت به شهرداری معرفی کند.

,

 

,

وی با اشاره به نبود مدرسه در مسکن مهر عنوان کرد: احداث مدرسه در مسکن مهر جزء برنامه های الویت دار آموزش و پرورش است.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه