اخبار داغ

پرداخت اجاره از روی اجبار؛

گلایه مستاجران بروجنی از گرانی اجاره مسکن/موجران سلیقه را کنار بگذارند

گلایه مستاجران بروجنی از گرانی اجاره مسکن/موجران سلیقه را کنار بگذارند
برخی از مستاجران بروجنی در حالی که از افزایش سلیقه ای اجاره مسکن گلایه دارند، می گویند: خیلی از مستاجران اجاره های سنگین را پرداخت می کنند اما از روی رضایت نیست بلکه از روی اجبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کلار، برخی از مستاجران شهر بروجن که از گرانی اجاره مسکن گلایه دارند با اعلام این خبر، گفتند: اجاره های سرسام آور مسکن موجب نارضایتی بسیاری ها در این شهر شده است.

یکی از مستاجران بروجنی که در محله کوی امام مستاجر است، می گوید: برای خانه ای که اجاره کرده ام 90 میلیون ریال رهن و ماهی 9 میلیون ریال کرایه پرداخت می کنم.

وی با بیان این که نرخ اجاره مسکن در شهر بروجن بسیار زیاد است، گفت: من یک کارمندم و نیمی از حقوق ماهیانه خود را بابت اجاره خانه می دهم.

یکی دیگر از مستاجران بروجنی ضمن بیان این که قیمت رهن خانه در برخی محله های شهر بروجن به 130 میلیون ریال هم می رسد، گفت: متاسفانه موجران در رهن و اجاره مسکن سلیقه ای عمل می کنند و هر کدام برای خود قیمتی تعیین می‌ کنند.

گلایه مستاجران بروجنی از گرانی اجاره مسکن

مستاجر دیگری می گوید: پنج سالی می شود که خانه ای را اجاره کرده ام و صاحب خانه هرسال مبلغی را به دلخواه اضافه می کند من هم ترجیح می دهم به جای اجاره خانه دیگری با صاحب خانه کنار بیایم.

وی در ادامه با اشاره به این که نرخ کرایه مسکن بیش از همه کام جوانان را تلخ می کند، افزود: جوانانی که امروز با مشکل بیکاری مواجه هستند و به کمک تسهیلات ازدواج می کنند به سختی می توانند از پس مخارج زندگی و اجاره خانه برآیند.

این شهروند بروجنی ضمن بیان این که حداقل قیمت خرید مسکن در این شهر به متری 10 میلیون ریال می رسد، گفت: در برخی محله ها قیمت خرید مسکن آنچنان زیاد است که همه را به تعجب وا می دارد.

او ادامه داد: مادامی که معیار ثابت و مشخصی برای رهن و اجاره مسکن وجود نداشته باشد تا بر اساس آن قیمت ها مشخص شود نه تنها وضعیت بهتر نمی شود بلکه هر سال بدتر هم خواهد شد.

موجران سلیقه را کنار بگذارند

مستاجر دیگری که از گرانی بی‌اندازه اجاره‌ و رهن مسکن گلایه دارد می‌گوید: اگر موجران سلیقه را کنار بگذارند و به قیمت ثابت و مشخصی پایبند باشند رضایت مستاجران فراهم می شود.

وی با بیان این که برخی ها غیر منصفانه و بی حساب اجاره خانه ها را افزایش می دهند، افزود: خیلی از مستاجران اجاره های سنگین را پرداخت می کنند اما از روی رضایت نیست بلکه از روی اجبار است.

پیگیری های خبرنگار کلار از بنگاه های مشاور املاک حاکی از آن است که صاحب خانه ها برای اجاره و فروش مسکن به معیار ثابت و مشخصی پایبند نیستند اما به گفته برخی از مدیران املاکی اگر همه‌ی مشاور املاک‌ها دست به دست هم بدهند کرایه‌ها کنترل می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار,
,
,
,
,
,
,
,
, گلایه مستاجران بروجنی از گرانی اجاره مسکن,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, موجران سلیقه را کنار بگذارند,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه