اخبار داغ

برد شیرین تیم نونهالان بسکتبال هرمزگان مقابل یزد

برد شیرین تیم نونهالان بسکتبال هرمزگان مقابل یزد
تیم نونهالان بسکتبال هرمزگان با پیروزی در مقابل حریف خود به مرحله دوم رقابت های قهرمانی کشور صعود کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ورزش۵؛ تیم نونهالان بسکتبال هرمزگان با پیروزی مقابل حریف خود به مرحله دوم رقابت های قهرمانی کشور صعود کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , ورزش۵, ؛ تیم نونهالان بسکتبال هرمزگان با پیروزی مقابل حریف خود به مرحله دوم رقابت های قهرمانی کشور صعود کرد.,

در اولین مرحله این پیکارها تیم بسکتبال نونهالان استان هرمزگان که در شهر یزد انجام شده بود، با نتیجه ۸۳ بر ۱۲ به پیروزی مقابل حریف خود بسکتبال یزد گذر کرد و به عنوان سرگروه راهی مراحل بعدی مسابقات شد.

,

تیم بسکتبال یزد هم با وجود شکست مقابل هرمزگان و به دلیل حضور نیافتن تیم های سیستان و بلوچستان و کرمان به دور بعد صعود کرد.

,

پیش از این مسابقات، تیم بسکتبال هرمزگان مجوز حضور در مرحله دوم این رقابت ها را به دست آورده بود و نتیجه ها را برای خود با امتیازات ویژه و کارآمدی در روند و ادامه رقابت ها به تصاحب خود در آورد.

,

تیم های نوجوانان و جوانان استان هم به ترتیب در روزهای سوم و دهم مرداد ماه به مصاف حریفان خود خواهند رفت و با امتیازهایی که در بازی های آینده از خود نشان خواهند داد، هر یک می توانند شانس خود در بازی های ادامه دار و  طاقت فرسا را با طعم پیروزی برای تیم بسکتبال استان رقم بزنند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه