اخبار داغ

با همت هنرجویان فنی و حرفه ای انجام شد؛

افتتاح کافه رستوران با اشتغالزایی ۸ نفر

افتتاح کافه رستوران با اشتغالزایی ۸ نفر
در راستای بهره گیری از خلاقیت هنرجوان فنی و حرفه ای و با سرمایه گذاری بخش خصوصی کافه رستون آناج با اشتغالزایی هشت نفر امروز با حضور معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری ویژه گنبد و رئیس مرکز فنی و حرفه ای شهرستان افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قابوس نامه، رئیس مرکز فنی و حرفه ای گنبد در حاشیۀ این افتتاح به خبرنگاران گفت: این مکان حاصل آموزش هایی است که در فنی و حرفه ای داده می شود و تمام غذاها و سرویسی که ارائه می شود از تولیدات هنرجویان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قابوس نامه,

qaboosnameh 3

, qaboosnameh 3,

یحیی عباسی افزود : تفاوت این مکان با سایر مکان ها این است که مسیر آموزش را طی کرده و با آموزش های عملی امروز به حوزۀ اشتغال گره خورده است و تخصص و تجربه با هم ارائه می شود.

,

وی عنوان کرد: یکی دیگر از ویژگی این کافه رستوران این است که هنرجویان فنی و حرفه ای که دوره های تئوری را طی کرده اند برای گذراندن دوره های عملی در اینجا با حضور  4 مربی که اغلب دوره های بازآموزی را در تهران طی کرده اند ،دوره های کارورزی را طی می کنند.

,

qaboosnameh 4 Copy1

, qaboosnameh 4 Copy1,

عباسی با اشاره به افتتاح ASD (مرکز آموزش مهارت های پیشرفته جوار دانشگاهی) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس نیز اظهار کرد: در توافقی که با این دانشگاه انجام شده دانشجویان در کنار آموزش تئوری، آموزش های عملی لازم را  نیز اب استفاده از مربیان فنی و حرفه ای می بینند تا برای ورود به بازار کارآمادگی نسبی را داشته باشند.

,

qaboosnameh 2

, qaboosnameh 2,

رئیس مرکز فنی وحرفه ای گنبدکاووس تصریح کرد: عدم وجود کار اجرایی در دانشگاهها ، دانشجویان را برای ورود به بازار کار دچار مشکل می کند و فنی وحرفه ای تمام تلاش  خود را می کند تا با ایجاد اشتغال بعد از گذراندن آموزش ، 50 تا 60درصد این مسئله را حل کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه