اخبار داغ

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام:

کیفی کردن برنامه های اوقات فراغت جوانان ضروری است

کیفی کردن برنامه های اوقات فراغت جوانان ضروری است
رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام گفت:درست نیست که در پایان فصل تابستان تنها به ارائه یک گزارش از کمیت برنامه ها بسنده کنیم و از کیفیت و اثربخشی آنها غافل بمانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  پایگاه خبری تحلیلی چرام ،حجت‌الاسلام عبدالله نعمتی پور رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در گفت وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت:استفاده صحیح از اوقات فراغت هم بر زندگی فردوهم بر جامعه تأثیر مثبت خواهد داشت ولی اگر به شیوه نادرست از آن استفاده کنیم می تواند باعث بروز مشکلات و خسارت های جبران ناپذیری شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  پایگاه خبری تحلیلی چرام,

وی در ادامه افزود:همه خانواده‎ها نسبت به غنی‎سازی اوقات فراغت جوانان خود برنامه‌ریزی کنند تا جوانان در دام صیادانی که دنبال شکار آنها هستند گرفتار نشوند.

,

نعمتی پور خاطر نشان کرد:با توجه به آموزه‎های دینی و تاکید بر فراگیری قرآن و احکام که سعادت دنیوی و اخروی را در پی دارد می‎توان بهترین برنامه‎ها را برای جوانان طرح‌ریزی کرد تا علاوه بر سپری کردن ساعات فراغت بهره معنوی کافی هم طی این ایام داشته باشند.

,

رئیس اداره تبلیغات اسلامی چرام در پایان برکیفی بودن اوقات فراغت تاکید کرد:درست نیست که در پایان فصل تابستان تنها به ارائه یک گزارش از کمیت برنامه ها بسنده کنیم و از کیفیت و اثربخشی آنها غافل بمانیم.

,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,
انتهای پیام/
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه