اخبار داغ

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان خبر داد

صادرات ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار دلاری فرش دستبافت زنجان/چین میزبان فرشهای ابریشمی زنجان

صادرات ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار دلاری فرش دستبافت زنجان/چین میزبان فرشهای ابریشمی زنجان
رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن وتجارت استان زنجان با اعلام صادرات 2 میلیون و 580 هزار دلاری صادرات فرش زنجان در سه ماهه اول امسال گفت: این میزان در مقایسه با مدت مشابه سال قبل تغییرات محسوسی نداشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن جعفری امروز در گفت و گو با خبرنگار زنجانم با اعلام صادرات ۲ میلیون و ۵۸۰ هزار دلاری صادرات فرش زنجان در سه ماهه اول امسال اظهار داشت: آنچیزی که حائز اهمیت است صادرات فرش بوده و تولید و صادرات این صنعت محصول دارای اهمیت است تا بتوانیم رونق اشتغال در حوزه فرش را داشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,

وی با بیان اینکه میزان صادرات در مدت مشابه سال گذشته بالغ بر ۲ میلیون و ۶۰۵ هزار دلار بوده است ، تصریح کرد: این میزان صادرات نسبت به مدت مشابه سال گذشته  کاهش بسیار ناچیزی داشته است.

, .,

 

,

*کشورهای ژاپن، چین، روسیه مبدا فرشهای ابریشمی تولیدی استان هستند

, *کشورهای ژاپن، چین، روسیه مبدا فرشهای ابریشمی تولیدی استان هستند, *کشورهای ژاپن، چین، روسیه مبدا فرشهای ابریشمی تولیدی استان هستند, *,

رئیس اداره فرش سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به کشورهای مبدا فرش های صادراتی زنجان ابراز کرد: کانادا، آفریقای جنوبی، برزیل، ایتالیا از جمله کشورهای های مهم مبدا فرشهای پشمی و کشورهای ژاپن، چین، روسیه مبدا فرشهای ابریشمی تولیدی استان هستند.

, .,

وی افزود: آنچیزی که دارای اهمیت است صادرات فرش بوده و اولویت تولید و صادرات این صنعت محصول است که بتوانیم رونق اشتغال در حوزه فرش را داشته باشیم.

, .,

جعفری ابراز کرد: چین به عنوان یکی از کشورهای اصلی برای صادرات فرشهای ابریشمی زنجان به شمار می رود.

, .,

 

,

*برخی بازارهای هدف صادراتی تحت تاثیر عوامل سیاسی و تحریم ها از دست رفته است

, *برخی بازارهای هدف صادراتی تحت تاثیر عوامل سیاسی و تحریم ها از دست رفته است, *برخی بازارهای هدف صادراتی تحت تاثیر عوامل سیاسی و تحریم ها از دست رفته است, *,

رئیس اداره فرش استان زنجان خاطرنشان کرد: برخی از بازارهای هدف صادراتی نیز تحت تاثیر عوامل سیاسی و تحریم ها از دست رفته است که احیای دوباره این بازارها کار سختی است.

, .,

وی با بیان اینکه عمده کشورهای رقیب برای محصول فرش ایران، کشورهای  پاکستان، افغانستان، ترکیه و نپال هستند، خاطرنشان کرد: با وجود رقبای جدید و تحریم های صورت گرفته نباید انتظار داشت که بهبود سریع در وضعیت صادرات فرش ایجاد شود و این تصور غلطی است که بتوانیم مشتریان که در طی سالهای گذشته از دست داده ایم را در مدت زمان کوتاه بدست آوریم.

, .,

جعفری یکی از اقدامات در راستای رونق بخشی به بازار فروش را ارائه طرحهای جدید و متناسب با خواسته مشتریان دانست و گفت: ارائه طرحهای جدید و نیز ارائه فرش در ابعاد متنوع می تواند در بهبود وضعیت فروش فرش در بازارهای داخل و خارجی بسیار موثر واقع شود.

, .,

انتهای پیام/ک

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه