اخبار داغ

مدیر کل بهزیستی استان خبر داد:

کلید دو طرح برای سلامت کودکان و کارکنان بهزیستی همدان زده شد

کلید دو طرح برای سلامت کودکان و کارکنان بهزیستی همدان زده شد
مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت:اجرای طرح سنجش سلامت برای کودکان مهدها و کارکنان بهزیستی آغاز شد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید رضا الوند در گفت و گو با صبح الوند اظهار کرد: طرح سنجش سلامت کودکان زیر سن دبستان امروز شروع به کار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

وی افزود: این طرح در هشت بخش قرار است کودکان زیر سن دبستان را مورد سنجش قرار دهد که هدف از انجام این طرح پیشگویی از معلولیت ناشی از اقدامات رشدی است.

,

مدیر کل بهزیستی استان همدان ادامه داد: این هشت بخش شامل اسکن پا، اندازه گیری چربی پشت بازو، جلوی بازو و زیر کتف، آنالیز ساختار قامتی، دینامومتر عضلات پنجه ، سنجش زمان واکنش و انعطاف پذیری تنه به جلو و سنجش تنفسی و قلبی است.

,

الوند گفت: این طرح امروز به صورت نمادین توسط بهزیستی استان در مجموعه تلاش در میدان فلسطین با تعامل و همکاری اداره کار و تعاون آغاز شد.

,

وی خاطرنشان کرد: انتظار می رود در نخستین فرصت این طرح برای کل مهد کودک های استان اجرا شود و مبلغ طرح تشخیص 5 هزار تومان است که برای مهدهای کودک تقریبا یک سوم مبلغ گفته شده است.

,

مدیر کل بهزیستی استان همدان گفت: طرح سنجش سلامت قرار است به مناسبت هفته بهزیستی برای کارکنان بهزیستی همدان به صورت کاملا رایگان نیز خدمات ارایه کند.

,

الوند در پایان تصریح کرد: 5 تا 6 نفر در مجموعه تلاش به عنوان کارشناس حضور دارند که با دستگاه های کاملا به روز راهنمایی های اولیه را در باب طرح سلامت اجرا می کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه