اخبار داغ

معاون بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان خبر داد:

برگزاری دوره آموزشی صنایع تبدیلی ،تکمیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرستان سامان

برگزاری دوره آموزشی صنایع تبدیلی ،تکمیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرستان سامان
معاون بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان سامان از برگزاری دوره آموزشی صنایع تبدلی و تکمیلی و بسته بندی محصولات کشاورزی در شهرستان سامان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ وحید جعفری در گفتگو با سامان ما با بیان اینکه در راستای کمک به تحقق اقتصاد مقاومتی با رویکرد اقتصاد مردم محور در جهت توانمندسازی همشهریان عزیز و کمک به اشتغال دوره های آموزش فنی و حرفه ای اقتصاد مقاومتی در شهرستان سامان  برگزار می شود ، اظهار داشت: دوره های اقتصاد مقاومتی مبنی بر مردمی نمودن اقتصاد و جلوگیری از هدر رفت ضایعات محصولات کشاورزی ، معاونت بسیج سازندگی سپاه ناحیه شهرستان سامان اقدام به برگزاری دوره های آموزشی در عرصه های اقتصاد مقامتی در سطح شهرستان کرده است .

جعفری هدف از برگزاری این دوره های آموزشی  را گسترش اقتصاد مقامتی در بین خانواده ها و نسل جوان عنوان کرد و  بیان داشت: آموزش اقتصاد مقاومتی با هدف بهبود کیفیت دوره‌های آموزشی و تحقق برنامه‌های ابلاغی، تشکیل شورای آموزشی در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه دوره ها اموزشی با همکاری فنی و حرفه ای ، مرکز تحقیقات جهاد کشاورزی استان و معاونت سازندگی سپاه ناحیه شهرستان برگزار می شود، عنوان کرد: شرکت کنندگان با پایان دوره و اخذ مدرک می توانند از تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد اشتغال استفاده کنند.

جعفری بیان داشت: اقتصاد مقاومتی شهرستانها با هدف ایجاد رقابت سالم در راستای جذب اعتبارات و فعال کردن کارگاه های تولیدی در بخشهای صنعت، کشاورزی، خدمات و گردشگری متناسب با توان منطقه ای است.

وی با بیان اینکه  برگزاری دوره های آموزشی در عرصه های اقتصاد مقامتی شامل ، صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات باغی ، گیاهان دارویی ، محصولات گلخانه ای ، پرورش قارچ ، پرورش زنبورعسل ، پرورش شترمرغ ، کبک ، بلدرچین ، مرغ بومی ، پرورش دام سبک و سنگین و کشت علوفه هیدروپونیک و .... است ، تصریح کرد: همشهریانی که متقاضی شرکت در این دوره ها هستند می توانند جهت ثبت نام به پایگاههای مقاومت بسیج در سراسر شهرستان مراجعه کنند.

وحید جعفری با بیان اینکه در حال حاضر دوره صنایع تبدیلی، بسته بندی محصولات کشاورزی در شهر سامان برگزار می شود ، تصریح کرد: با توجه به شرایط و پتانسیل های موجود در شهرستان  دوره های آموزشی با توجه به شرایط شهرستان در نظر گرفته شده است تا بتوان در زمینه ایجاد اشتغال نسل جوان را در سطح شهرستان ایجاد کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سامان ما,
,
, .,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه