اخبار داغ

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه:

مرحوم کاسه‌ساز از یاران دیرین انقلاب بود/ مدیران خوبی مثل حبیب می‌‌خواهیم

مرحوم کاسه‌ساز از یاران دیرین انقلاب بود/ مدیران خوبی مثل حبیب می‌‌خواهیم
معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه «حبیب الله کاسه ساز» بعد از پیروزی انقلاب همراه رزمندگان در جبهه‌های نبرد حضور داشت گفت: آنچه در مورد حبیب شاخص بود، مدیریت او در عرصه سینمای دفاع مقدس بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، سردار «علی اکبر پورجمشیدیان» معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه در مراسم تشییع پیکر «حبیب‌ الله کاسه‌ساز» با اشاره به فعالیت‌های این تهیه کننده سینمای دفاع مقدس اظهار داشت: کاسه ساز از یاران دیرین انقلاب و از سربازان امام خمینی (ره) بود، من با حبیب زندگی کردم و شاهد فداکاری‌های او در راه انقلاب بودم؛ در ابتدای انقلاب، در انجام فعالیت‌های انقلابی و فرهنگی در دبیرستان‌های تهران نقش موثری داشت و بعد از پیروزی انقلاب همراه رزمندگان در جبهه‌های نبرد حضور داشت، به خصوص در کردستان و در مقابل منافقین. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس از جنوب تهران با هم به جبهه‌ها رفتیم، در فتح المبین و بیت المقدس حضور داشت. حبیب مرد بزرگی بود که پشت به دشمن نکرد، برادرش محسن کاسه ساز فدای انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب شد. در اواخر جنگ حبیب گفت بعد از جنگ باید در حوزه سینما و فرهنگ فداکاری کرد و نباید عرصه سینما را خالی گذاشت.

,

معاون هماهنگ کننده نیروی زمینی سپاه درباره ویژگی مدیریتی کاسه ساز توضیح داد: آنچه در مورد حبیب شاخص بود، مدیریت او در عرصه سینمای دفاع مقدس بود؛ ما مدیران خوبی مثل حبیب را می‌خواهیم. او سرمایه‌ای نداشت، با دست خالی آمد اما امید و روحیه و انگیزه داشت. در هنر چهره‌های بزرگی مثل کاسه ساز، ملاقلی پور، سلحشور را داشتیم و مثل این هنرمندان باید حضور داشته باشند؛ هنر انقلاب زنده است چرا که انقلاب زنده است.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه