اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین عنوان کرد

لزوم توجه ویژه دولت به محرومان/ بیشترین مراجعات به نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات کارگری است

لزوم توجه ویژه دولت به محرومان/ بیشترین مراجعات به نمایندگان مجلس برای رفع مشکلات کارگری است
رییس مجمع نمایندگان استان قزوین گفت: قرارداد‌های موقت، اخراج از شرکت‌های صنعتی و تولیدی و عدم دریافت حقوق از مشکلات اساسی حوزه کارگری در استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان قزوین صبح امروز در شورای اداری استان که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی در این دوره رویکرد ویژه‌ای به مسائل بودجه‌ای کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی با اشاره به مشکلات اقتصادی که در دولت وجود دارد افزود: مجلس سعی کرده است تا تنگناهای پیش روی دولت را با قوانین شفاف و روان مرتفع کند.

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استمرار اجرایی کردن تعهدات دولت‌ها یکی از مسائلی است که مسوولین باید مورد توجه قرار دهند.

,

طاهرخانی تصریح کرد: قرارداد‌های موقت، اخراج از شرکت‌های صنعتی و تولیدی و عدم دریافت حقوق از مشکلات اساسی حوزه کارگری در استان است.

,

رییس مجمع نمایندگان استان قزوین با بیان اینکه مراجعات کارگری بیشترین ارباب رجوع دفاتر نمایندگان را تشکیل می‌دهد گفت: باید شتاب جدی در خدمات‌دهی به محرومان داشته باشیم .

,

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در پایان افزود: باید در خدمات‌رسانی در حوزه بهزیستی به شهرهای استان یک توازن مناسبی برقرار شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه