اخبار داغ

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس:

برخی کارگران در قزوین ۳۰ماه حقوق نگرفته‌اند/۳هزار نفر در استان متقاضی حمایت سازمان بهزیستی هستند

برخی کارگران در قزوین ۳۰ماه حقوق نگرفته‌اند/۳هزار نفر در استان متقاضی حمایت سازمان بهزیستی هستند
رییس کمیسیون اصل 90 مجلس با اشاره به اینکه برخی کارگران در قزوین بیش‌از دو سال است حقوقی دریافت نکردند افزود:حدود ۳هزار نفر متقاضی حمایت سازمان بهزیستی هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، داوود محمدی رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس صبح امروز در شورای اداری استان قزوین که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد اظهار کرد: اگر بخواهیم مشکلات مردم در حوزه بهزیستی برطرف شود باید نگاهمان به توانمندی افراد جامعه باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: دولت با وجود مشکلاتی که در حوزه اقتصادی دارد به تنهایی نمی‌تواند این کمبودها را مرتفع کند، در این راستا به تعامل و همکاری همه دستگاه‌ها نیازمندیم.

,

این مسوول با بیان اینکه مجلس گام بلندی در مسیر حمایت از جامعه هدف بهزیستی برداشته است تصریح کرد: متاسفانه امروز در استان ۳هزار نفر در نوبت هستند تا  تحت حمایت و پوشش بهزیستی قرار بگیرند.

,

محمدی با اشاره به اینکه کارهای خوبی در حوزه راه‌ها، عمرانی و کشاورزی استان صورت گرفته است ابراز کرد: قزوین به عنوان قطب صنعتی و کارگری کشور نیازمند توجه ویژه است.

,

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: حل مشکلات کارگری یکی از دغدغه‌های مهم امروز ماست چراکه برخی شرکت‌ها در استان هستند که از ۲ تا ۳۰ ماه به کارگران حقوق پرداخت نکرده‌اند.

,

وی خاطرنشان کرد: ساختمان تامین اجتماعی استان بیش از ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و با توجه به جامعه هدف گسترده‌ای که دارد باید هر چه زودتر تکمیل شود.

,

این مسوول اضافه کرد: همچنین ساختمان اداره کل بهزیستی با پیشرفت فیزیکی بیش از ۶۵ درصد هنوز نیمه کاره بوده و در حال حاضر در ساختمان استیجاری مستقر هستند که جا دارد هرچه زودتر مرتفع شود.

,

امروز با کمبود نیروی انسانی در استان مواجه هستیم

,

محمدی عنوان کرد: مجتمع رفاهی کارگران استان قزوین توسط وزیر کار و رفاه اجتماعی کلنگ زده شد و ۵۰۰ میلیون تومان هم تخصیص اعتبار گردید اما هنوز اقدامی صورت نگرفته است لذا جامعه کارگری انتظار ویژه‌ای از این وزارتخانه دارند.

,

رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یادآور شد: استان قزوین در قانون پنجم توسعه ۴۴ نفر ظرفیت استخدام داشت که محقق نشد و امروز با کمبود شدید منابع انسانی مواجه هستیم که انتظار می‌رود در قانون ششم پیگیری شود.

,

وی در پایان افزود: جامعه ناشنوایان ما برای کاشت حلزون مشکل دارند که امیدواریم کمک‌های ویژه‌ای به این قشر شود.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه