اخبار داغ

در بازدید مشاور وزیر ورزش از طرح های ورزشی تویسرکان مطرح شد؛

پروژه های نیمه تمام ورزشی تویسرکان برای اتمام نیازمند3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار

پروژه های نیمه تمام ورزشی تویسرکان برای اتمام نیازمند3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار
رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان گفت: سه پروزه نیمه تمام ورزشی تویسرکان؛ یعنی مجتمع ورزشی بانوان، طرح خوابگاه ورزشی و ساخت سالن باستانی برای اتمام نیازمند سه میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رودآور؛امروز شنبه، «میرمحمد غراوی» مشاور وزیر و مدیرکل دفتر فنی نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش، منعم مدیر کل ورزش و جونان همدان  و مسئولان متولی تویسرکانی از مجتمع ورزشی بانوان تویسرکان، طرح خوابگاه ورزشی و ساخت سالن باستانی بازدید کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودآور,

«علی حقیقی» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور گفت: با توجه به برگزاری جلسه ای با وزیر بهداشت در ماه های گذشته، وی از مشاور خود خواسته است تا برای بازدید از پروژه های نیمه تمام ورزشی تویسرکان در راستای بررسی و تخصیص اعتبار لازم به تویسرکان سفر کند.

,

بهره برداری از استخر بانوان تویسرکان تا پایان سال جاری

, بهره برداری از استخر بانوان تویسرکان تا پایان سال جاری,

, ,

وی اظهار کرد: از این رو بازدید امروز ثمربخش بود و قول های مساعدی هم داده شد و قرار است تا پایان سال جاری استخر بانوان مجتمع ورزشی بانوان به بهره برداری برسد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: اگر اعتبار لازم برای خوابگاه ورزشی شهرستان هم تأمین شود، انتظار می رود که این پروژه این نیمه اول سال 97 افتتاح شود.

,

سه پروزه نیمه تمام ورزشی تویسرکان برای اتمام نیازمند3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هستند

, سه پروزه نیمه تمام ورزشی تویسرکان برای اتمام نیازمند3 میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار هستند,

, ,

حقیقی با بیان اینکه برای اتمام این سه پروژه ورزشی بیش از سه میلیارد تومان اعتبار نیاز است، عنوان کرد: ساخت و اتمام این پروژه های با اعتبارات ملی در دستور کار قرار دارد و مطابق با هزینه های برآورده شده به نظر می رسد استخر بانوان برای تکمیل شدن نیاز به یک میلیارد و 500 میلیون تومان اعتبار دارد.

,

وی تصریح کرد: همچنین برای تکمیل و بهره برداری از خوابگاه ورزشی نیازمند یک میلیارد و 200 میلیون تومان اعتبار هستیم و برای اتمام کار ساخت سالن باستانی هم 800 میلیون تومان اعتبار نیاز است.

,

شهر فرسفح صاحب نمایندگی ورزش و و جوانان می شود

, شهر فرسفح صاحب نمایندگی ورزش و و جوانان می شود,

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان در ادامه از راه اندازی نمایندگی ورزش و جوانان در شهر فرسفج خبر داد و گفت: با توجه به اینکه دستور آن از ووزیر گرفته شده است به زودی این شهر از نمایندگی ورزش و جوانان برخوردار می شود.

,

, ,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه