اخبار داغ

با حضور وزیر بهداشت؛

پایگاه سلامت طالب آباد مهدیشهر به بهره برداری رسید

پایگاه سلامت طالب آباد مهدیشهر به بهره برداری رسید
قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت و درمان در ادامه سفر خود به استان سمنان، به شهرستان مهدیشهر سفر کرد و پایگاه سلامت شادوران محمد اصنافی در طالب آباد مهدیشهر را افتتاح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر منتظری رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهر، در حاشیه این افتتاح در گفتگو با نیزوا، اظهار کرد: پایگاه سلامت طالب آباد پیش از این در ساختمان استیجاری فعالیت می کرد که با احداث این ساختمان فعالیت این پایگاه سلامت به محل جدید منتقل می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی، مساحت  ساختمان پایگاه سلامت طالب آباد را 567 متر مربع و و با زیر بنای 350 متر مربع بیان کرد و افزود:  برای احداث این ساختمان 900 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

,

, ,

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهدیشهرتصریح کرد: بخشی از اعتبارات به همت خانم دکتر اصنافی یکی از خیرین و همچنین مجمع خیرین سلامت شهرستان تامین شده و بقیه از اعتبارات دولتی است.

,

منتظری با بیان اینکه در این پایگاه سلامت مراقب سلامت، پزشک و کارشناس روان، فعال هستند، گفت: 4 هزار و 500 نفر در منطقه طالب آباد و شهرک های اطراف تحت پوشش سامانه سلامت و بهداشت قرار گرفته و پرونده سلامت دارند.

,

, ,

به گزارش نیزوا، وزیر بهداشت و درمان در سفر به شهرستان مهدیشهر، علاوه بر افتتاح پایگاه سلامت طالب آباد، بازدید از مرکز نگهداری بیماران روانی خادم الحسنینمهدیشهر را در برنامه کاری داشت که به دلایل نامعلومی لغو شد.

,

قاضی زاده هاشمی بعد از حضور ده دقیقه ای در مهدی شهر، برای ادامه افتتاح پروژه ها در استان سمنان، مهدیشهر را ترک کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه