اخبار داغ

فرماندار سبزوار:

23 طرح نیمه تمام تا پایان سال جاری در سبزوار تکمیل می‌شود

23 طرح نیمه تمام تا پایان سال جاری در سبزوار تکمیل می‌شود
فرماندار سبزوار گفت: 23 طرح نیمه تمام تا پایان سال جاری در سبزوار تکمیل می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار، احمد برادران امروز در نشست کارگروه اقتصادی سبزوار اظهارکرد: در راستای اجرای سیاست اقتصاد مقاومتی، 23 طرح نیمه‌تمام در حوزه صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی، آب و فاضلاب و غلات طی سال جاری در این شهرستان تکمیل می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار،,

 

,

وی با بیان اینکه این طرح‌ها در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است که برای آن‌ها دو میلیارد و 398 میلیون ریال اعتبار از محل ارتقاء شاخص‌های اقتصادی خراسان رضوی درخواست شده است، اظهار کرد: در حال حاضر 163 طرح نیمه‌تمام در سبزوار با پیشرفت فیزیکی پنج تا 80 درصد وجود دارد که 50 طرح از این تعداد تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

,

 

,

فرماندار سبزوار با بیان اینکه از ابتدای فعالیت دولت یازدهم تاکنون 115 طرح نیمه‌تمام دولت گذشته در این شهرستان تکمیل شده است، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال دولت به دنبال تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است.

,

 

,

وی با بیان اینکه امسال 42 میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق توسعه ملی سرمایه در گردش برای توسعه صنایع تبدیلی کشاورزی این شهرستان اختصاص یافته است، یادآورشد: این تسهیلات از سقف 100 میلیون‌تا دو میلیارد ریال با کارمزد 10 درصد به طرح‌های کشاورزی و دام‌پروری و وابسته به آن پرداخت می‌شود.
انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه