اخبار داغ

استاندار کهگیلویه وبویراحمد:

سه روستا به شهر یاسوج ملحق می شوند

سه روستا به شهر یاسوج ملحق می شوند
کلیات طرح الحاق مادوان، مهریان و بلهزار به شهر یاسوج در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس،جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد ظهر امروز با حضور عدل هاشمی پور و غلام محمد زارعی نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

استاندار کهگیلویه وبویراحمد در این نشست با بیان اینکه 208 میلیارد ریال از محل اعتبارات مالیات برارزش افزوده برای حوزه ورزش، جونان و تندرستی به استان ابلاغ شد، گفت: از این میزان  اعتبار 166میلیارد ریال برای پروژه های بخش ورزش استان و 41 میلیارد ریال برای حوزه جوانان و تندرستی هزینه خواهد شد.

,

سیدموسی خادمی افزود:از مبلغ 166میلیارد ریال اختصاصی پروژه های ورزشی 85 درصد آن در طرح ها و پروژه های در دست اجرای حوزه ورزش جوانان و 15 درصد دیگر در پروژه های ورزشی مدارس هزینه می شود.

,

خادمی تاکید کرد: پروژه های با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد و پروژه هائی که تا پایان سال مالی جاری به بهره برداری می رسند در اولویت باشند.

,

استاندار اظهار داشت: 20 درصد از این اعتبارات را می توان برای تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی هزینه کرد.

,

در این جلسه طرح جامعه تفضیلی شهرهای پاتاوه و گراب که با مطالعه و اصلاح مجدد در کارگروه امور زیربنائی استان مصوب شده بود، مورد بررسی قرار گرفت.

,

در جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان، کلیات طرح الحاق مادوان، مهریان و بلهزار به شهر یاسوج مورد بررسی و موافقت قرار گرفت.

,

استاندار رئیس شورای برنامه ریزی و توسعه استان در این جلسه دستور لازم جهت مطالعه و تصویب طرح جامع الحاق روستاهای اقماری شهر دهدشت در کمیته امور زیربنائی استان و سپس ارائه آن برای تصویب نهایی در این شورا را صادر کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه