اخبار داغ

چوب حراج به کارخانه سیمان استهبان

چوب حراج به کارخانه سیمان استهبان
کارخانه سیمان استهبان طبق قیمت کارشناسی بیش از ۵۰ میلیارد تومان قیمت شده بود که متاسفانه به قیمت ۳۵ میلیارد تومان فروخته شد ضمنا خریدار کارخانه سیمان اهل لارستان می باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سته بان؛ کارخانه سیمان استهبان با توان تولیدی 1000 تن در روز زیر قیمت کارشناسی فروخته شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سته بان,

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سته بان گفت: کارخانه سیمان استهبان طبق قیمت کارشناسی بیش از 50 میلیارد تومان قیمت شده بود که متاسفانه به قیمت 35 میلیارد تومان فروخته شد ضمنا خریدار کارخانه سیمان اهل لارستان می باشد.

,

کارخانه سیمان استهبان، کارخانه ای با سرمایه گذاری بخش خصوصی بوده که از تیر ماه سال ۱۳۷۷ شروع به کار نموده است.

,

محل استقرار مناسب این کارخانه نسبت به بندر عباس و شیراز باعث گردیده که به تغذیه بازار داخلی سیمان ایران و نیز بازارهای بین المللی که در همسایگی این کشور واقع شده اند باشد.

, .,

این کارخانه با در اختیار داشتن ۲۰۰ کارمنــد، دارای ظرفیت تولیــد ۱۰۰۰ تــن سیمــان در روز می باشد.  سیمان تولیدی تیپ  II و تیپ V این کارخانه مطابق با استانداردهای ایران  می باشد.

,   II , V , .,

کارخانه سیمان استهبان با پیشرفته ترین سیستمهای اتوماسیون تجهیز گردیده تا بطور دقیق مراحل تولید مورد کنترل قرار گیرد.کنترل مداوم از طریق اشعه X و آزمایشهای شیمیائی که بر روی مواد اولیه، میانی و تولید نهائی صورت می گیرد باعث تضمین کیفیت محصول نهائی می گردد.

, X , .,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه