اخبار داغ

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

فجایع حملات شیمیایی حاصل کینه توزی غرب و استکبار جهانی است

فجایع حملات شیمیایی حاصل کینه توزی غرب و استکبار جهانی است
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نجف اشرف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: قربانیان حملات شیمیایی زرده، سردشت، حلبچه و دیگر نقاط در دوران دفاع مقدس حاصل کینه توزی غرب و استکبار است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  کرند کرد، سردار محمد نظر عظیمی امروز شنبه در «یادواره شهدای شهرستان دالاهو و روز شهرستان» اظهار داشت: حمایت استکبار جهانی از رژیم بعثی بر کسی پوشیده نیست و تاریخ ثابت کرد که ظلم ماندگار نیست و بی شک عاملان جنایات به سزای اعمال خود می‌رسند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کرند کرد,

سردار عظیمی با اشاره به مظلومیت مردم روستای زرده شهرستان دالاهو و قربانیان حملات شیمیایی افزود: حملات شیمیایی اثرات بسیار مخربی بر قربانی می‌گذارد بطوریکه عارضه‌های آن را تا نسل‌های مختلف می‌توان دید.

,

وی زرده، سردشت، حلبچه و دیگر نقاط قربانی حملات شیمیایی در زمان دفاع مقدس را حاصل کینه توزی غرب و استکبار دانست و گفت: هواپیماهای فرانسوی در کنار بمب های شیمیایی آلمانی و اطلاعات دقیق از منطقه که توسط شیطان بزرگ آمریکا در اختیار صدام و رژیم بعث قرار داده شده بود حوادث تلخی چون زرده و سردشت و حلبچه را رقم زدند.

,

«یادواره شهدای شهرستان دالاهو و روز شهرستان»

, «یادواره شهدای شهرستان دالاهو و روز شهرستان» ,

ندای مظلومیت قربانیان حملات شیمیایی رژیم بعثی تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود

, ندای مظلومیت قربانیان حملات شیمیایی رژیم بعثی تا همیشه تاریخ ماندگار خواهد بود,

در ادامه سرهنگ کرمی، فرمانده سپاه دالاهو در این مراسم اظهار داشت: ندای مظلومیت این مردم بی شک در سراسر تاریخ ماندگار خواهد بود.

,

حجت الاسلام نوروزی، امام جمعه شهرستان دالاهو نیز طی سخنانی به مشکلات مردم شهرستان و روستای زرده اشاره کرد.

,

امام جمعه شهرستان دالاهو افزود: از عمده مشکلات مردم شهرستان دالاهو می توان به معضل بیکاری و عدم  وجود شبکه درمانی مجهز در شهرستان است که امید است با حمایت لازم و انتقال این مشکلات به قرارگاه های محرومیت زدایی سپاه راه حلی برای برطرف سازی این مشکلات مردم شهید پرور شهرستان دالاهو اندیشیده شود.

,

در این مراسم، ضمن تقدیر خانواده های شهدای شهرستان دالاهو، به قید قرعه به چند نفر از شرکت کنندگان در مسابقه فرهنگی، جوایزی اهدا شد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه