اخبار داغ

غیرفعال بودن دستگاه‌های خودپرداز در شهر خنجین معضل آفرین شد

غیرفعال بودن دستگاه‌های خودپرداز در شهر خنجین معضل آفرین شد
بخش خنجین شهرستان فراهان با ۱۳ هزار نفر جمعیت تنها دو خودپرداز داشت که با تعطیلی ۸ ماهه یکی از این دستگاه‌های خودپردازها، خرابی یک هفته‌ای دیگری مردم این شهر را برای دریافت خدمات سرگردان کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از فراهان خبر؛ در سال ۱۳۸۸ براساس آخرین تصمیمات در تقسیمات کشوری، دهستان خنجین به بخش خنجین ارتقا یافته و از شهرستان کمیجان منتزع و به شهرستان فراهان ملحق شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, فراهان خبر,

بخش خنجین حدود ۱۳ هزار نفر جمعیت دارد و جمعیت شهر خنجین ۳۵۰۰ نفر است، این شهر حدود ۳۰ کیلومتر با مرکز شهرستان فاصله دارد.

,

با توجه به فاصله شهر خنجین تا مرکز شهرستان و با توجه به گسترش خدمات الکترونیک یکی از نیازهای اهالی، دستگاه‌های خودپرداز است، از آنجایی که شهر خنجین تنها دو بانک داشت، به تبع دستگاه‌های خودپرداز نیز محدود هستند.

,

معمولا در روزهای پرداخت یارانه نقدی و ایام تعطیلات دستگاه‌های خودپرداز در این شهر از ساعات عصر به بعد تا صبح فردای آن روز، دیگر اسکناسی برای ارائه به مردم ندارند و این بزرگترین مشکل برای اهالی است.

,

از آذرماه سال گذشته باجه خودپرداز بانک سپه شعبه خنجین غیر فعال شد و به رغم وعده های مسئولان همچنان دستگاه خودپرداز این بانک تعطیل است.

,

از اواخر هفته گذشته هم اخباری از نارضایتی شهروندان خنجینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.

, نارضایتی شهروندان خنجینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است.,

آقا محمدی یکی از شهروندان خنجینی در گفتگو با خبرنگار فراهان خبر گفت: تنها خودپرداز این شهر هم این روزها خراب شده است و خدماتی به مراجعه کنندگان ارایه نمی کند.

,

وی افزود: بارها راه اندازی مجدد خودپرداز بانک سپه از سوی مسئولان وعده داده شده اما با گذشت ماه ها هنوز این خودپرداز راه اندازی نشده است.

,

این شهروند خنجینی اظهار کرد: مسئولان باید نسبت به تعهدی که به مردم می دهند پایبند باشند، جای تاسف است که مسئولین برای رفع مشکلات موجود اقدامی نمی کنند.

,

یکی دیگر از شهروندان خنجینی با گلایه از بی توجهی به خواسته های مردم گفت: در حالی که مردم این شهر برای اکثر کارهای اداری خود باید به مرکز شهرستان مراجعه کنند، تهیه پول از خودپرداز هم به این مشکلات اضافه شده است.

,

تعطیلی خودپرداز بانک سپه و خرابی خودپرداز بانک کشاورزی خنجین در حالی اتفاق افتاد که افزایش خدمات بانکی، یکی از مطالبات اصلی مردم شهر خنجین است.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه