اخبار داغ

وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد؛

وجود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور

وجود ۴ هزار پروژه نیمه تمام ورزشی در سراسر کشور
وزیر ورزش و جوانان گفت : ایران دستاوردهای نسبتا قابل توجه ای در رشته های مختلف ورزشی و در بازی های المپیک و جهانی داشته است و بیشترین دستاوردهای ورزشی ایران پس از انقلاب اسلامی و با وجود محدودیت هایی مانند جنگ و تحریم های ناعادلانه بوده است .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ؛ مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان صبح امروز شنبه 31 تیر ماه در سفری یک روزه به کرمان در نشست شورای اداری استان اظهار داشت : آیت الله سید یحیی جعفری امام جمعه استان کرمان با عملکرد بسیار مطلوبشان جایگاه ویژه ای دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

وی گفت : یکی از رمزهای موفقیت استان کرمان هماهنگی بین مسئولین آنها است و حرکت توسعه استان در بخش های مختلف سرعت بسیار خوبی داشت است .

,

وزیر ورزش و جوانان خاطر نشان کرد : در زمینه اقتصاد مقاومتی دستاوردهای خوبی را شاهد بودیم ولی باور ما بر این است که با همدلی و هماهنگی میان همه مسئولین نظام امکان این وجود دارد که مشکلات کشور را حل نمایم.

,

سلطانی فر عنوان کرد : منابع موجود کشور در این چهار سال گذشته با یک محدودیت هایی مواجه بوده است و ورزش در بسیاری از جوامع ابزاری ، برای سالم سازی جامعه، جسم و روح انسان ها است.

,

وی در رابطه با سرمایه گذاری هایی که دولت ها برای میزبانی رویدادهای بین المللی انجام می دهند ، توضیح داد : این سرمایه گذاری ها به این دلیل است تا کشور بتواند توانمندی خود را در زمینه های مختلف به رخ دیگران بکشاند .

,

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد : ایران دستاوردهای نسبتا قابل توجه ای در رشته های مختلف ورزشی و در بازی های المپیک و جهانی داشته است و بیشترین دستاوردهای ورزشی ایران پس از انقلاب اسلامی و با وجود محدودیت هایی مانند جنگ و تحریم های ناعادلانه بوده است .

,

سلطانی فر یادآور شد : کارنامه جمهوری اسلامی ایران درخصوص احداث اماکن ورزشی بسیار افتخار آفرین است در حالی که ما در قبل از انقلاب در اکثر شهرها فاقد استادیوم و مجموعه های ورزشی مناسب بودیم.

,

وی تشریح کرد : امروز نزدیک به ۴ هزار پروژه نیمه تمام در سراسر کشور داریم که نیازمند ۱۰ هزار میلیارد اعتبار جهت تکمیل هستند و در بخش ورزش های همگانی نیز نیازمند سرمایه گذاری ویژه هستیم و انتظارمی رود که از ظرفیت همه مدیران کشوری استفاده کنیم .

,

وزیر ورزش و جوانان گفت : یکی از مشکلات ما حضور و مشارکت بخش خصوصی و بخش های نیمه دولتی در ورزش نسبت به سایر کشورهای دیگر دنیا است لذا در توسعه ورزش باید در چند بخش تمرکز بیشتری داشته باشیم که ورزش بانوان اولین بخش آن است زیرا حق بانوان کشورمان است که از امکانات ورزش همگانی و قهرمانی بهره مند شوند.

,

سلطانی فر اظهار کرد : ورزش جانبازان و معلولان از دیگر بخش ها است که باید امکانات خوبی جهت توسعه ورزش در میان این عزیزان فراهم شود.

,

وی ورزش روستایی عشایری را نیز از دیگر بخش ها دانست و افزود : باید با تدوین برنامه های اخیر از استعدادهای مناطق روستایی عشایری ، محروم و مرزی در جهت توسعه فعالیت های ورزشی استفاده کنیم.

,

وزیر ورزش و جوانان بیان کرد : برجام در عرصه ورزش دستاوردهای بسیار خوبی داشته است و ما توانستیم پس از برجام حدود ۷۰ میزبانی بین المللی در رشته های مختلف ورزشی را کسب کنیم.

,

سلطانی فر با بیان این که در سال گذشته ۱۵۰ خانه ورزش روستایی راه اندازی شده است ، گفت : امسال نیز به هزار خانه ورزش روستایی خواهیم رسید.

,

در ادامه مراسم علیرضا رزم حسینی استاندار کرمان نیز اظهار داشت : استان کرمان مفتخر است با سیاست اعتدال و میانه روی دولت تدبیروامید و با تاکید رئیس جمهور دارای یک فضای صمیمی و روبه رشد شده است .

,

وی گفت : در حوزه ورزش با نگاه متوازن دولت سندی تهیه شده است که مبتنی بر استعدادهای نهفته نوجوانان و جوانان می باشد و این سند تنظیم شده برای استعدادهای ورزشی در استان کرمان کاملا با نظر کارشناسان تنظیم شده است.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه