اخبار داغ

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دولت به نسبت به برآورده کردن نیازهای جامعه اهتمام لازم را داشته باشند/ از وزرای سابق و پیشکسوتان به عنوان مشاور استفاده شود

دولت به نسبت به برآورده کردن نیازهای جامعه اهتمام لازم را داشته باشند/ از وزرای سابق و پیشکسوتان به عنوان مشاور استفاده شود
نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت باید نیاز های جامعه را مدنظر قرار دهد و نسبت به برآورده کردن آن نیاز ها اهتمام لازم داشته باشد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز اظهار کرد: رئیس جمهور باید به نکات قوت و ضعف کشور در کابینه قبلی خود توجه کرده و نقاط ضعف را جبران و نقاط قوت را در دولت جدید تقویت کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: رییس جمهور در سخنان خود اظهار کرده که دولتی فراجناحی را شاهد خواهیم بود و از یک جناح در دولت وکابینه استفاده نخواهند کرد.

,

دیرباز تصریح کرد: باید به مطالبات نظام توجه کرد نه مطالبات قشر خاص یا جناح خاص باید کسانی پا به عرصه خدمت گذارند که بتوانند در مقابل نیاز های جامعه و مردم پاسخگو بوده و اهداف کشور را محقق سازند.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به آرمان های انقلاب تصریح کرد : آرمان های انقلاب و فرمایشات امام و رهبری در خصوص شاخصه های دولت باید در وحله اول توجهات قرار گرفته و نصب العین مسئولین باشد.

,

وی گفت: وزرا باید به مطالبات مردم و برآورده کردن نیاز های آنان توجه اساسی داشته باشد چرا که دولت خویش را ولی نعمت ملت می داند باید از شعار دادن های بی نتیجه پرهیز کرده و شاهد عمل های مفید در زمینه های مختلف باشیم.

,

حجت الاسلام دیرباز، افزود: دولت باید مقتدر باشد و اقتدار یک دولت از رای اعتماد بالای وزرا که پشتوانه ی قوی مردمی است ناشی می شود.

,

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به احتمال حضور قومیت های مختلف در بین کابینه افزود: قومیت گرایی در دولت صحیح نبوده و باید دولتی کارآمد و موثر تشکیل داده شود حضور قومیت های مختلف برا ی یک قوم چه ترک یا کرد افتخار محسوب می شود ما مفتخر خواهیم بود که یکو نفر از وزرا از خطه ی دلیر آذربایجان غربی باشد ولی آنچه مد نظر است شایسته بودن این افراد است تا بتوانند از مردم خود دفاع کرده و وحدت ملی را ایجاد کنند.

,

وی تصریح کرد: ساده زیستی، مقابل نفوذ آمریکا بودن، پاک بودن، به فکر ملت بودن، طرفدار حقوق های نجومی نبودن می تواند از شاخصه های اصلی یک فرد برای منصب وزارت باشد.

,

حجت الاسلام دیرباز، با اشاره به حضور جوانان در مقام های وزارت تاکید کرد: دولت نباید فقط به افرادی که تجربه دارند بسنده کند بلکه باید میدان حضور رابرای جوانان گسترش داده و از وزرای سابق و افراد پیشکسوت به عنوان مشاور استفاده شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه