اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس:

باید بین قاچاقچیان و معتادان بی‌‌‌خطر تفاوت قائل شد/ تصویب طرح دولتی شدن مواد مخدر با اکثریت آراء

باید بین قاچاقچیان و معتادان بی‌‌‌خطر تفاوت قائل شد/ تصویب طرح دولتی شدن مواد مخدر با اکثریت آراء
فرهنگی گفت: هدف از تصویب طرح دولتی شدن مواد مخدر مبارزه با قاچاقچیان و کنترل معتادان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد حسین فرهنگی در گفت‌‌‌‌وگو با خبرنگار گروه اجتماعی آناج با اشاره به موافقت اکثریت قاطع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی با کلیات طرح الحاق یک ماده به قانون مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: با توجه به تصویب کلیات طرح، بررسی جزئیات آن به کمیسیون ارجاع داده شد و تا یک ماه آینده با اعمال نظرات اصلاحی قوه قضاییه و ستاد مبارزه با مواد مخدر نتیجه نهایی به صحن مجلس ارسال شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

عضو هیات‌رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به دلیل موافقت در خصوص طرح یادشده، خاطرنشان کرد: متأسفانه در کشور ما نظرات افراطی و تفریطی در خصوص مواد مخدر وجود دارد و تفاوتی بین قاچاقچیان مواد مخدر و افرادی با جرائم کم نیست.

,

وی افزود: تصویب کلیات این طرح با اکثریت آراء برای امن شدن کشور و عدم ورود مواد مخدر و تشدید مجازات قاچاقچیان در کشور از یک سو، و ایجاد تناسب بین جرم و جنایت از سوی دیگر بوده است.

,

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در پایان با تأکید بر ضرورت عدم آزادی برای معتادان در کشور، اذعان داشت: در نظر نداریم تا با آزاد نگه‌داشتن فضا برای معتادان، ایران را همانند برخی کشورها برای این قبیل اقدامات امن‌ سازیم، در همان گزارش نیز مجازات‌‌های متناسبی برای افرادی با جرائم کمتر دیده شده بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه