اخبار داغ

مطالبه گری 160 بازنشسته علوم پزشکی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد

مطالبه گری 160 بازنشسته علوم پزشکی جلوی استانداری کهگیلویه و بویراحمد
جمعی از پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در اعتراض به عدم پرداخت مطالبات خود در مقابل استانداری تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس قطار تجمعات و اعتراضات به عدم پرداخت مطالبات این بار به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رسید و جمعی از این افراد امروز چهارشنبه در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, قطار تجمعات و اعتراضات به عدم پرداخت مطالبات این بار به بازنشستگان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد رسید و جمعی از این افراد امروز چهارشنبه در مقابل استانداری تجمع کردند و خواستار پرداخت مطالبات خود شدند.,

یکی از این افراد به نمایندگی از سایرین در گفت‌وگو با خبرنگار این پایگاه خبری گفت: پرسنل بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی ۱۶۰ نفر هستند که مطالبات سال‌های ۹۵ و ۹۶ آنها پرداخت نشده و برای گرفتن مطالباتمان به صورت حضوری، شفائی، از طریق نامه‌نگاری و به صورت فردی و گروهی به دانشگاه مراجعه کردیم اما جوابی مناسبی از مسؤولان دانشگاه نشنیدیم.

, وگو,

وی ادامه داد: مطالبات بازنشستگان از اول فروردین سال ۹۵ تاکنون پرداخت نشده که مسؤولان دانشگاه در جواب می‌گویند صندوق بازنشستگی خالی است.

, مسؤولان,

این بازنشسته دانشگاه علوم پزشکی با بیان اینکه از سخنان دو پهلوی مسؤولان دانشگاه خسته شده‌ایم، افزود: امیدواریم مسؤولان استان صدای ما را بشنوند و برای رفع این مشکل قدمی بردارند.

, مسؤولان, مسؤولان,

یکی دیگر از این افراد در ادامه بیان کرد: ما هم سال‌ها برای دانشگاه و استان زحمت کشیدیم و حالا که بازنشسته شدیم انتظار داریم مسؤولان مطالبات ما را به موقع پرداخت کنند.

, مسؤولان,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه