اخبار داغ

مخاطبان نظر دهند؛

نظر شما درباره «ژن آقازادگی» پسر عارف چیست؟

نظر شما درباره «ژن آقازادگی» پسر عارف چیست؟
آقازاده محمدرضا عارف به تازگی گفته است موفقیت‌های وی از جمله در ورود شرکت آفریقایی MTN به ایران بدلیل ژن خوب و خون پدر و مادرش است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پسر محمدرضا عارف در گفتگویی اظهار داشته است: « هرکسی که توانایی داشته و به نقطه‌ای رسیده، حتما استعدادهایی داشته؛ در این استعدادها بحث وراثت و ژن وجود دارد.»

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی سپس در توضیح این ژن برتر خود یا به عبارت بهتر «ژن آقازادگی» و دستاورد آن می‌گوید: « من در سن ۲۴ ۲۵ سالگی یک شرکتی را از آفریقای جنوبی که هیچ کس نمیشناخت، و همه میگفتند مگر آفریقایی‌ها می‌توانند، و همه دنبال شرکت‌های اروپایی بودند، با بضاعت خودم رفتم و با شرکت مذاکره کردم و به ایران آوردم.»

وی در پاسخ به سوال مجری که چگونه یک جوان ۲۴ ساله می‌تواند این کار را انجام دهد: «MTN خوابش را هم نمی‌دید که به ایران بیاید. هرکسی ادعا بکند که حمیدرضا عارف بدون توانایی های خودش و فقط با تکیه بر پدرش کاری را انجام داده است من حاضرم در هر رشته‌ای که خواست باهاش مناظره کنم. بالاخره این خون می‌رسد، همینطوری که نمی‌شود کسی ادعا کن من اصل و نسب دارم، من افتخار می‌کنم که این توانایی‌ها از یک «ژن خوب» ، از دو خون خوب هم از طرف مادر و هم از طرف پدر آمده است.»

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه