اخبار داغ

استاندار لرستان:

میزان سرمایه گذاری در بروجرد به یکهزار و 50 میلیارد تومان افزایش یافت

میزان سرمایه گذاری در بروجرد به یکهزار و 50 میلیارد تومان افزایش یافت
استاندار لرستان گفت: مبلغ سرمایه گذاری در بروجرد از 860 میلیارد تومان به یکهزار و 50 میلیارد تومان و میزان اشتغال از سه هزار و 341 نفر به چهار هزار نفر افزایش یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "هوشنگ بازوند" استاندار لرستان در جلسه شورای اشتغال استان که در فرمانداری برگزار شد گفت: امسال به عنوان سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید نامگذاری شده که در این سال همه باید برای تولید و اشتغال تلاش کنند چرا که به این موضوع تاکید فراوانی شده و همه باید به صورت ویژه اقدام کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی اضافه کرد: با توجه به این که چند ماه با برگزاری انتخابات همراه بود اما با توجه به این آمار به نظر می رسد سهم اشتغال بروجرد محافظه کارانه و کم در نظر گرفته شده اما امروز در این شورا این آمار و سهم را تغییر می دهیم.

,

 

,

 بازوند اظهار داشت: 860 میلیارد تومان سرمایه گذاری بروجرد است که باید صورت گیرد و سرمایه گذاری هایی که شناسنامه دار و مشخص هستند و این مبلغ سرمایه در بروجرد به یکهزار و 50 میلیارد تومان افرایش می یابد و اشتغال از سه هزار و 341 نفر به چهار هزار نفر افزایش خواهد یافت.

,

 

,

 به گفته وی در راستای حل مشکلات بانک سینا در جلسه ستاد تسهیل استان بررسی می شود و زمین های کشاورزی برای مجهز شدن به سیستم آبیاری نوین باید به یکهزار هکتار افزایش یابد و اگر در راستای اجرای این برنامه ها، دستگاهی نسبت به عملکرد خود عقب بود مورد بررسی قرار می گیرد.

,

 

,

 استاندار لرستان با اشاره به خانه تاریخی مصری و مغیث الاسلام افزود: این دو ساختمان تاریخی میراث فرهنگی باید برای عید نوروز 97 خدمات لازم را ارائه دهند و تکمیل شوند و اگر در این راستا نیاز است ما نیز پیگیری می کنیم.

,

 

,

 وی با اشاره به سد آبسرده بروجرد تصریح کرد: سد آبسرده که عملیات اجرایی آن دو هفته پیش آغاز شد و به پیمانکار جدید واگذار شد تلاش داریم تا در ظرف سه ماه به بهره برداری برسد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه