اخبار داغ

اعتراض رانندگان نفتکش یزدی مقابل شرکت نفت

اعتراض رانندگان نفتکش یزدی مقابل شرکت نفت
جمعی از رانندگان نفتکش یزدی در اعتراض به نبود بار و به بی‌توجهی مسؤولین به مشکلات‌شان تجمع کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یزدرسا، پیش از ظهر امروز تعدادی از نفتکش‌داران یزدی در اعتراض به اینکه به آن‌ها بار داده نمی‌شود، در مقابل شرکت نفت تجمع اعتراضی برگزار کردند. این رانندگان می‌گویند، اصفهان مانع بار دادن به رانندگان نفتکش یزدی شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

رضا امیری یکی از رانندگان نفتکش در این رابطه به خبرنگار ما گفت: با توجه به اینکه شرکت نفت یک شرکت ملی است، اصفهان به طور صوری قراردادی بسته که طبق این قرارداد بار صرفا متعلق به نفتکش‌داران اصفهانی‌ها است و بقیه مناطق هم هیچ حقی ندارند. در حالی که همکاران ما از نیمه همین ماه تا الان که آخر ماه است حتی یک بار هم نداشته‌اند این در حالی است که اصفهانی‌ها مدام بدون نوبت بار می‌زنند.

,

همچنین میرجلیلی، دیگر راننده نفتکش یزدی در این رابطه می‌گوید: از ساعت 7 صبح تا الان همکاران تجمع داشته‌اند و یک ماهی هم هست که مثل توپ فوتبال پاسکاری می‌شوند و کسی پاسخگوی همکاران نیست و الان بلاتکلیف هستند.

,

وی در رابطه با مشکل رانندگان نفت‌کش می‌گوید: مشکلات زیاد است اما عمده مشکل این است که اصفهان بار به همکاران نمی‌دهد و  تبعیض قائل شده‌اند. بحث دیگر، موضوع 3 درصدر کمیسیون بار است که یزد با جاهای دیگر فرق می‌کند و بیشتر برمی‌دارند و کسی هم پاسخگو نیست. حتی نامه‌نگاری هم کرده‌اند و خود رانندگان امضا کرده‌اند. بحث سند ماشین‌ها نیز مشکل دیگری است که مدتی است پیگیر این مسئله هستند ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده اند. تا کنون چندین بار تجمع داشته‌ایم اما کسی پاسخگو نبوده است.

,

محمدرضا شهابیان دیگر راننده نفتکش نیز با اشاره به مشکلات پیش آمده برای او و همکارانش به یزدرسا گفت: 14 روز است که اینجانب خوابیده‌ام. خرج و قسط و زن و بچه و گرفتاری داریم. به مسئولین هم که مراجعه می‌کنیم، ما را دور سر می‌گردانند. حمل و نقل یزد رفتیم، گفتند نامه‌نگاری می‌کنیم و نتیجه را خبر می‌دهیم. به استانداری نامه نوشتیم که قرار شده با ما تماس بگیرن که البته تا حالا بلاتکلیف مانده‌ایم.

,

محمود زارعی راننده دیگری است که مشکلات خود و همکارانش را اینگونه بیان می‌کند: الان با توجه به اینکه یزد خودمان کلی بار دارد، تدارکات رنگی دارد، منطقه زاهدان دارد، مشهد دارد؛ اما ما خودمان بایستی بریم اصفهان با کلی خواهش و التماس و دعوا و درگیری یک بار بگیریم. تازه مشخص نیست که بدهند یا ندهند. الان با بچه‌ها رفتیم آنجا سه چهار روز خوابیدم و در نهایت ماشین را خالی گذاشتیم و آمدیم.

,

وی می‌گوید: در یزد هم از مسئولین پیگیر شده‌ایم اما حرف جالبی نمی‌زنند و زیر باد کولر نشسته‌اند و ما را مدام دنبال نخود سیاه می‌فرستند. خلاصه مدام ما را سرگردان کرده‌اند و یک ماه است که ما کارمان همین شده که بریم و بیاییم. ما حرفمان را زده‌ایم و به مسئولین گفته‌ایم که اگر الان که ما از مسیر قانونی داریم پیگیری می‌کنیم کار ما را انجام دهید چون در غیر اینصورت عواقب آن بر عهده خود شماست. 

,

وی در رابطه با مشکلات خود و همکارانش به خبرنگار یزدرسا می‌گوید: بالاخره ما زن و بچه داریم، اصطلاک داریم، خرج داریم، بیمه داریم. ماشین ما همینطوری که در پارکینگ هست ماهی دو سه میلیون خرج دارد. ماهی شش میلیون هم قسط دارد. ماشین ما واگذاری شده از شرکت نفت است و بایستی بار نفت را به ما بدهند. ما نه می‌توانیم کاشی بزنیم، نه می‌توانیم آب بزنیم، کلا هیچی نمی‌توانیم بزنیم.

,

وی ادامه داد: قبلا همین آقایان که می‌گویند نمی‌توانیم کاری کنیم، ما را مجبور می‌کردند که بارشان را هر جا که می‌خواهند ببریم. حالا هم از آن‌ها انتظار داریم مشکل ما را حل کنند و هرجا که بخواهند حاضریم بار را طبق تعرفه ببریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه