اخبار داغ

فرماندار بروجرد:

سهم اشتغالزایی بروجرد سه هزار و 341 نفر و میزان سرمایه گذاری860 میلیارد تومان است

سهم اشتغالزایی بروجرد سه هزار و 341 نفر و میزان سرمایه گذاری860 میلیارد تومان است
فرماندار بروجرد گفت: امسال سهم اشتغالزایی بروجرد سه هزار و 341 نفر و میزان سرمایه گذاری860 میلیارد تومان است که با توجه به ظرفیت های بروجرد این رقم می تواند افزایش یابد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک "علی کورانی فر"فرماندار بروجرد در جلسه شورای اشتغال استان که در فرمانداری برگزار شد گفت: سال گذشته تعهد اشتغال بروجرد سه هزار و 402 نفر بوده که سه هزار و 622 نفر مشغول به کار شده اند و بروجرد در استان رتبه دوم اشتغالزایی را کسب کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

 وی اضافه کرد: همچنین سرمایه گذاری برای ایجاد اشتغال 500 میلیارد تومان بوده که این رقم به 775 میلیارد تومان افزایش یافته و امسال سهم اشتغالزایی سه هزار و 341 نفر و میزان سرمایه گذاری 860 میلیارد تومان است که با توجه به ظرفیت های شهرستان انتظار می رود سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد.

,

 

,

 فرماندار بروجرد تصریح کرد: اعتبارات و تسیهلاتی که به فنی و حرفه ای و کمیته امداد و برخی دیگر از افراد پرداخت می شود به ازای 15 میلبیون تومان 2 ضامن بانک نیاز دارد که این میزان تسهیلات با 2 ضامن مناسب نیست و گاهی سبب انصراف افراد می شود.

,

 

,

 کورانی فر به وام های زلزله سال 85 اشاره کرد و افزود: بعد از زلزله سال 85 که تعدادی از افراد برای ساخت مسکن وام دریافت کردند بعد از گذشت 11 سال و در حال حاضر بسیاری از روستاها بدهکار بانک هستند و نمی توانند اقساط این وام را پرداخت کنند که نیاز است بررسی شود.

,

 

,

 به گفته وی با توجه به تسهیلات صندوق توسعه ملی نیاز است که سهم هر شهرستان مشخص شود به طوری که در بروجرد چه مقدار می توان از این تسهیلات بهره برد که اگر انجام نشد به صورت شناور باقی بماند که در حال حاضر ابهام وجود دارد و در این میان برخی بیشتر و برخی کمتر دریافت می کنند.

,

 

,

 فرماندار بروجرد خاطر نشان کرد: تسهیلات بانک سینا که سرچشمه آن اراک است نیاز است که این تردد و رفت و آمد حذف شود و در فرآیند پرداخت تسهیلات این مسیر حذف گردد.

,

 

,

 وی با اشاره به آمار اشتغالزایی اضافه کرد: در این راستا پیشنهاد می شود شهرستان های دیگر راستی آزمایی کنند تا اطمینان کار بالا رود و هر شهرستان، شهرستان دیگر را از نظر آمار اشتغال بررسی نماید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه