اخبار داغ

منتخب انتخابات نظام پزشکی شیراز:

انتخابات نظام پزشکی لغو و مجددا برگزار شود

انتخابات نظام پزشکی لغو و مجددا برگزار شود
منتخب انتخابات هیئت مدیره نظام پزشکی شیراز اعتقاد دارد که ملغی شدن رای‌گیری به شیوه الکترونیک عاملی موثر بر کاهش آمار رای دهندگان بوده است لذا خواستار لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایسنا، علی‌رضا مصباحی، شنبه 31 تیرماه در بیانیه‌ای مراتب اعتراض خود نسبت به رای گیری الکترونیک را اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

این پزشک فوق‌تخصص که به‌عنوان نفر دوم در هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی شیراز، به هیئت مدیره این سازمان راه یافته است، اعتراض خود را در راستای صیانت از حقوق همکارانش ارزیابی کرده است.

,

در این بیانیه با قدردانی از شرکت کنندگان در انتخابات هفتمین دوره نظام پزشکی و همچنین هیئت‌های اجرایی و نظارت در این دوره از انتخابات، آمده است: با توجه به نگرانی‌ها و شبهات موجود در زمینه نحوه برگزاری انتخابات (ملغی شدن رای گیری الکترونیک) که باعث کاهش شدید آمار رای دهندگان در این دوره شد، ضمن احترام به تمام برگزار کنندگان انتخابات و علی‌رغم اخذ رای اعتماد تعداد چشمگیری از همکاران، با توجه به وظیفه اصلی و مورد انتظار از منتخبین که صیانت از حرفه پزشکی و نظر همکاران است، بدینوسیله، مراتب اعتراض شدید خود را اعلام کرده و تقاضای لغو انتخابات و برگزاری مجدد آن به شیوه ای معقول و خالی از اشکال در روزهای آتی اعلام می‌کنم.

,

مصباحی اعلام کرد که بدیهی است در ساعات آتی نامه رسمی اعتراض خود را به هیات محترم نظارت، تنظیم و در این خصوص اطلاع‌رسانی خواهد کرد.

,

او تاکید دارد که در صورت برگزاری انتخابات مجدد و خالی از اشکال، هر نتیجه‌ای را خواهد پذیرفت.

,


انتهای پیام

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه