اخبار داغ

وزیر بهداشت:

دانشکده داروسازی واحد دامغان باید تقویت شود/دانشکده داروسازی به قطب داروسازی تبدیل شود

دانشکده داروسازی واحد دامغان باید تقویت شود/دانشکده داروسازی به قطب داروسازی تبدیل شود
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در دامغان گفت: دانشکده داروسازی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان باید به قطب داروسازی در منطقه تبدیل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتیر یک وزیر بهداشت با اشاره به توانمندی تجهیزاتی دانشکده داروسازی واحد دامغان گفت: آماه‌ایم با تامین شرایط و نیروی انسانی متخصص، مجوز برگزاری دوره‌های تخصصی (PhD) را نیز به این دانشکده واگذار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

دکتر سید حسن قاضی زاده هاشمی، صبح امروز در جلسه مسئولان در فرمانداری دامغان به توانمندی‌های دانشکده داروسازی دامغان اشاره کرد و گفت: ادامه فعالیت‌ها در دانشکده داروسازی باید منطبق با توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان دارویی باشد تا با زمینه‌سازی اشتغال پایدار، کارخانه‌های داروسازی ایجاد کنیم و نیازهای کشور در داخل تامین شود.

, ,

در این جلسه که دکتر خباز، استاندار، حسن بیکی، نماینده مردم دامغان، شادنوش رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان، حجت الاسلام حسینیان، امام جمعه، علی‌اصغر مجد، فرماندار و جمعی از مسئولان استان و شهرستان حضور داشتند؛ دکتر عباس علایی نوین، سرپرست واحد دامغان، گزارش کاملی از عملکرد دانشکده داروسازی ارائه داد و خواستار مساعدت وزیر بهداشت در توسعه رشته‌گرایش‌ها و مقاطع تحصیلی در این دانشکده شد.

,

دکتر علایی از امکانات و تجهیزات روزآمد دانشکده داروسازی با 10 آزمایشگاه مجهز و 6 مجموعه تحقیقاتی، آزمایشگاهی علوم دارویی در دست اقدام و مرکز رشد واحدهای فناور علوم دارویی گفت و از وزیر بهداشت خواست با تامین تعهد خدمت، فرصت بیشتری برای جذب نیروی متخصص مهیا شود.

,

انتهای پیام /ن

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه